Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
9 minuten geleden, Wutroe zei:

Dat klinkt als een omslachtige oplossing inderdaad emoji6.png Ik ga binnenkort wel een keer testen met de iPhone van mijn vader, kan ik mooi het verschil zien.

Hieronder een youtube filmpje met een voorbeeld. Bij de carplay is het wel een volledige scherm. 

Voorbeeld carplay Xceed

Geplaatst
Op 28-1-2020 om 10:54, Wutroe zei:

Dat klinkt als een omslachtige oplossing inderdaad emoji6.png Ik ga binnenkort wel een keer testen met de iPhone van mijn vader, kan ik mooi het verschil zien.

Ik gebruik carplay via de iphone en deze maakt inderdaad wel gebruik van het volledige scherm.
Nadeel is wel dat wanneer je iphone via de kabel is aangesloten tbv carplay, dat je niet meer een andere telefoon via bluetooth kunt laten verbinden voor bijvoorbeeld bellen. Je kan dan enkel nog bellen met de telefoon welkeje gebruikt voor carplay.

Geplaatst
Ziet er Nice uit man!!
Zit er op de my2020 uitvoering nu wel of geen automatische achterklep? De kia website is er bijzonder onduidelijk over.

Gr. Frans

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Geplaatst
8 uur geleden, Frans Bijma zei:

Het zat op alle 3 de proceed modellen, dus ben benieuwd of het ook op een gt-Line zit.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Nee nu niet meer zie de prijslijst van de proceed:
S2nS8r7.png

Pas vanaf de gtplusline dus.

• 2 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Voor mensen die hun telefoon voor Apple Carplay (en ook Android Auto als ik het goed lees) wireless willen kunnen gebruiken.
Geen idee of het wat is (want heb nog geen Proceed en nog geen Apple Carplay) maar ziet er veelbelovend uit.
Als dit al ergens is geplaatst dan mijn excuses :)

Carplay2air

aangepast door Marc Schartz
Geplaatst

Op zich leuk als het standaard zou kunnen maar om nu meer dan €100 voor een module te betalen terwijl je toch een kabeltje erin kan prikken is voor mij geen meerwaarde. Ik wil toch sowieso mijn telefoon opgeladen hebben in de auto.

Geplaatst
4 minuten geleden, Renzo4000 zei:

Op zich leuk als het standaard zou kunnen maar om nu meer dan €100 voor een module te betalen terwijl je toch een kabeltje erin kan prikken is voor mij geen meerwaarde. Ik wil toch sowieso mijn telefoon opgeladen hebben in de auto.

Eens!! Als je je telefoon niet wireless kan/wil opladen!
Maar is sowieso vrij prijzige optie, weet ook niet of ik het zou doen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...