Gé Steinvoord Geplaatst 20 Juli, 2019 Geplaatst 20 Juli, 2019 Beste forum Leden. Na vele jaren Europees gereden te hebben, nu overgestapt naar Kia. Hoofdreden is het feit dat wij een hogere instap willen hebben. Gedeeltelijk uit comfort, maar ook omdat ik een rug patiënt ben en de hijs in en uit de auto niet goed meer kon maken. Na veel zoeken, wikken en wegen, vandaag een Sportage uit 2011 gekocht bij Kia Zwaag. |Een heel fijne wagen met een lekkere hoge zit. Complete uitrusting. en onde de motorkap een 2.0 blok. Wel wat anders dan de 190PK 308 die we hadden, maar dat is een kwestie van wennen. Dit is een heerlijke reiswagen. Wij hopen veel plezier van de Kia te hebben. Groeten uit de Wormer Quote
Specialmade Geplaatst 20 Juli, 2019 Geplaatst 20 Juli, 2019 2 uur geleden, Gé Steinvoord zei: Beste forum Leden. Na vele jaren Europees gereden te hebben, nu overgestapt naar Kia. Hoofdreden is het feit dat wij een hogere instap willen hebben. Gedeeltelijk uit comfort, maar ook omdat ik een rug patiënt ben en de hijs in en uit de auto niet goed meer kon maken. Na veel zoeken, wikken en wegen, vandaag een Sportage uit 2011 gekocht bij Kia Zwaag. |Een heel fijne wagen met een lekkere hoge zit. Complete uitrusting. en onde de motorkap een 2.0 blok. Wel wat anders dan de 190PK 308 die we hadden, maar dat is een kwestie van wennen. Dit is een heerlijke reiswagen. Wij hopen veel plezier van de Kia te hebben. Groeten uit de Wormer Veel plezier en veilige kilometers. De SP3 is een hele fijn reisauto. Quote
Gé Steinvoord Geplaatst 20 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 20 Juli, 2019 (aangepast) Thxs 20 Juli, 2019 aangepast door Gé Steinvoord Quote
Derrek Geplaatst 21 Juli, 2019 Geplaatst 21 Juli, 2019 Gefeliciteerd met je beslissing. Inderdaad een heerlijke auto. Je gaat nooit meer terug! (dank ik). Quote
Gé Steinvoord Geplaatst 23 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 23 Juli, 2019 Allemaal bedankt. Als alles heel erg goed gaat, dan staat de Sportage komende maandag voor ons klaar bij Kia Zwaag. Ik wil altijd van een auto ff wat meer maken dan een direct-uit-de-catalogus-model. Dat heb ik met al mijn privé auto's gedaan. Ik heb op diverse fora al wat ideeën opgedaan. Zo heb ik een leuke Sportage site gevonden in Duitsland waar een heel leuk idee voor een motorkap lifter staat. Die dempers heb ik al besteld en gaan er volgende week in. Ook ga ik de remklauwen coaten (nog ff kijken welke kleur) en de remslangen vervangen door Stahlflex (nooit meer omkijken naar en je merkt het verschil). Ook staat er op mijn lijstje een Android 8 of 9 audio systeem. Maar dat komt later. Eerst ff kilometers maken tijdens onze vakantie door Duitsland. Groeten uit de Wormer Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.