CDO83 Geplaatst 2 Augustus, 2019 Geplaatst 2 Augustus, 2019 Goedendag, Ik heb een sleutelbehuizing gekocht voor een Kia RIO. Ik heb alles overgezet, de printplaat, transponderchip en sleutelbaard. Helaas werkt de afstandsbediening nu niet meer. De auto start wel dus de transponderchip is niet beschadigd. Ook brandt het lampje op de sleutel bij het indrukken van de knoppen. Maar de auto gaat niet open of dicht met de afstandsbediening. Ik heb ook al 2 verschillende batterijen geprobeerd. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen? Quote
Murcielaygo Geplaatst 2 Augustus, 2019 Geplaatst 2 Augustus, 2019 Klinkt alsof de remote niet meer synchroon is.Vaak kun je dat oplossen door een keer of 10 a 20 achtereen op dezelfde knop op de remote te drukken.Staat hierover niets in je boekje? (Evt. boekje downloaden van de club-site) Quote
henkkie Geplaatst 6 Augustus, 2020 Geplaatst 6 Augustus, 2020 Goede morgen Een goede sleutelmaker kan je helpen, op internet staan er zat ,en is goedkoper dan bij de kia garage. Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 Augustus, 2020 Geplaatst 6 Augustus, 2020 Zou het na een jaar niet al opgelost zijn? Quote
CDO83 Geplaatst 6 Augustus, 2020 Topic Starter Geplaatst 6 Augustus, 2020 Het is inderdaad al opgelost. Maar bedankt voor de reactie. Ik ben naar een sleutelmaker geweest en die heeft met software mijn sleutel weer gesynchroniseerd met de auto. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.