Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb sinds een maand een Kia Ceed 1.6 crdi eco van 2010 met 155000 km.

Bij het optrekken en gasgeven treed er een resonantie op tussen 1500-2000 toeren, vooral als je een heuvel op gaat, ook wordt het erger als er meerdere personen in de auto zitten.

De garage kan het probleem niet vinden, Het lijkt ook buiten temperatuur afhankelijk te zijn...

m.vr.gr. Robert

Geplaatst
Op 10-10-2019 om 08:41, RobZweden zei:

Ik heb sinds een maand een Kia Ceed 1.6 crdi eco van 2010 met 155000 km.

Bij het optrekken en gasgeven treed er een resonantie op tussen 1500-2000 toeren, vooral als je een heuvel op gaat, ook wordt het erger als er meerdere personen in de auto zitten.

De garage kan het probleem niet vinden, Het lijkt ook buiten temperatuur afhankelijk te zijn...

m.vr.gr. Robert

Hoi Robert, 

ik heb zelf de 1,4 ceed 7en uitvoering gehad (2 dagen geleden ingeruild) en die had ook een geluid rond de 1500 toeren bij een kilometerstand vn 146000... reden .... zuigers die in de cylinder kantelde... hier op heb ik nog colance gekregen van Kia en is er een nieuw tussen blok in gekomen... problemen werden eigen erger dat het motor lampie aan.. eerst ging het weg met wissen toen met v power tanken.. daarna ging het niet meer weg.. labdasonde helemaal verbrand en kat ook helemaal "leeg" .

Toen dit allemaal vervangen werd liep hij weer als een zonnetje..

wil je zeker niet bang maken maar als er nog garage garantie op zit... zeg ik ga snel terug....

Geplaatst

Hej, bij de garage hoef ik niet aan te komen...garantie was voorbij...Ben bij mijn eigen garage)merkloze= geweest, die hebben er naar gekeken, ze denken aan een motorsteun...maar weten het niet zeker... de resonantie treed alleen op bij 1500-2000 toeren en wordt erger/luider bij belasting, optrekken heuvel op , meerdere personen in de auto.. Het is echt een resonantie..

Binnenkort wisselen naar winterbanden, dan nogmaals er naar kijken....

m.vr.gr. Robert

Geplaatst
2 uur geleden, RobZweden zei:

Hej, bij de garage hoef ik niet aan te komen...garantie was voorbij...Ben bij mijn eigen garage)merkloze= geweest, die hebben er naar gekeken, ze denken aan een motorsteun...maar weten het niet zeker... de resonantie treed alleen op bij 1500-2000 toeren en wordt erger/luider bij belasting, optrekken heuvel op , meerdere personen in de auto.. Het is echt een resonantie..

Binnenkort wisselen naar winterbanden, dan nogmaals er naar kijken....

m.vr.gr. Robert

kia werkt ook na 7 jaar met coulance... mits altijd bij kia in onderhoud is geweest,,

suc6 en hou ons op de hoogte

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...