Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Wie herkend het volgende probleem ook:

Als de motor warm is en ik kom bv op een rotonde of kruising af en geef even geen gas, als ik er dan voorbij ben en geef weer gas (lees opschakelen)  dan begint de auto te trillen tussen 54 en 60 km ?

Als ik daar tussen blijf rijden houd het trillen aan. Boven de 60 km is het weer weg.

Ook is het niet altijd, maar vooral als de weg een beetje op loopt merk je het. soms heel erg en de andere keer wat minder.

Het lijkt er op of de hele aandrijf lijn begint te schudden.

Het gaat om een 06-2017 model FE.

• 10 maanden later...
Geplaatst

HEb hetzelfde probleem met een 2016 niro. Tussen de 50 en 60 trilling door de auto. EGR klep plaatje tussen gehad met klein gaatje. Leek wel even te helpen, maar toch weer niet.Onlangs is de cilinderkop vervangen , maar dat had geen effect. De trilling is zowel bij brandstof als bij electrisch rijden. 

Dealer heeft nog geen idee. Tips zijn welkom.

Geplaatst
18 uur geleden, KJR zei:

HEb hetzelfde probleem met een 2016 niro. Tussen de 50 en 60 trilling door de auto. EGR klep plaatje tussen gehad met klein gaatje. Leek wel even te helpen, maar toch weer niet.Onlangs is de cilinderkop vervangen , maar dat had geen effect. De trilling is zowel bij brandstof als bij electrisch rijden. 

Dealer heeft nog geen idee. Tips zijn welkom.

2016 waarschijnlijk een FE (First Edition) ??

Zitten er tussen met een fout in de kop oid.....

Even zoeken, er is ergens een heel topic over.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...