Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• 2 weken later...
Geplaatst
Op 12-12-2019 om 09:58, Murcielaygo zei:

Dank voor de uitleg.

En sorry dat ik het zeg; "wat een flutsysteem".

Helemaal mee eens, maar ik geef liever 40 euro uit voor een armsteun met usb laadfunctie,  dan een 250 euro ex montage ding van de Kia, zonder usb laadfunctie...  ;)

• 3 weken later...
Geplaatst

Ik heb gisteren mijn Picanto gekregen en de midden console  (die van Carl) geplaatst.  Zonder te boren.  Perfect.

Geplaatst
4 uur geleden, mcl zei:

Ik heb gisteren mijn Picanto gekregen en de midden console  (die van Carl) geplaatst.  Zonder te boren.  Perfect.

Zei ik toch ;)

De steun klemt goed in de middenconsole en daarnaast zorgen de stoelen ook voor extra klemming.

Heel veel rijplezier gewenst in je Pica!

• 2 weken later...
Geplaatst

Beste leden, ik krijg halverwege februari mijn Kia Picanto (eerste auto, erg enthousiast!) die ik geleased heb (de comfortplusline). 
Er was helaas geen optie voor een middenarmsteun en ben na lang zoeken op deze topic uitgekomen. 

Ik had al eerder op aliexpress deze middenarmsteunen gezien maar was er toch een beetje skeptisch over.. Zou een van jullie willen bevestigen voor mij dat zonder te boren de armsteun stevig blijft zitten tussen de stoelen (niet gaat trillen of beweegt als de arm erop leunt)? 
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met de armsteun!

Geplaatst

Ik ben er erg tevreden over, alleen, Als je hem flink naar voren schuift,kan je moeilijk bij de gordel clip komen,  verder prima. Zit goed stevig zonder te schroeven, 

Geplaatst
15 uur geleden, SamuelWCK zei:

Beste leden, ik krijg halverwege februari mijn Kia Picanto (eerste auto, erg enthousiast!) die ik geleased heb (de comfortplusline). 
Er was helaas geen optie voor een middenarmsteun en ben na lang zoeken op deze topic uitgekomen. 

Ik had al eerder op aliexpress deze middenarmsteunen gezien maar was er toch een beetje skeptisch over.. Zou een van jullie willen bevestigen voor mij dat zonder te boren de armsteun stevig blijft zitten tussen de stoelen (niet gaat trillen of beweegt als de arm erop leunt)? 
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met de armsteun!

Hoi Samuel,

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe Pikanto.

Als je de armsteun aanschaft, zoals omschreven in de 1e paar berichten van dit topic, dan heb je specifiek de link naar het type dat ik en Mcl hebben.

Daarnaast hebben Ik en Mcl een uitgebreide berichtgeving gewisseld, met foto's in dit topic.

Zoals eerder gemeld in dit topic, je de pasvorm is uitstekend en je hebt extra klemming vanwege de stoelen. Je kunt de desbetreffende steun goed zonder schroeven plaatsen, maar schroeven worden wèl meegeleverd.

Wat Mcl hierboven zegt over de gordel, klopt. Je zult iets van de steun af moeten leunen, bij het insteken van de autogordel. Maar ja, dat heb je nu eenmaal met een kleine auto. :)

Mvrgr,

Carl

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...