mcl Geplaatst 3 November, 2019 Geplaatst 3 November, 2019 Hallo, In januari pas krijg ik mijn nieuwe Kia Picanto Dynamic Plus. Ik wil daar graag een midden armsteun, maar ik vind ze hier te duur. Bij AliExpress zijn ze super voordelig, maar hoe zijn ze te monteren? Zo handig ben ik ook niet. Ik hoor graag, Groet Martin Quote
KiaCarl Geplaatst 9 November, 2019 Geplaatst 9 November, 2019 Hoi, Ik heb er net 1 besteld via AliXpress en verwacht deze vandaag binnen te krijgen. Voor zover ik kon zien, kun je deze gewoon in de console zetten, zonder boren. Zodra ik hem binnen heb, zal ik een foto plaatsen en de ervaring geven. Quote
Specialmade Geplaatst 9 November, 2019 Geplaatst 9 November, 2019 21 minuten geleden, KiaCarl zei: Hoi, Ik heb er net 1 besteld via AliXpress en verwacht deze vandaag binnen te krijgen. Voor zover ik kon zien, kun je deze gewoon in de console zetten, zonder boren. Zodra ik hem binnen heb, zal ik een foto plaatsen en de ervaring geven. Meestal zitten er twee parkers bij die je aan de linker- en rechterzijde in je console moet schroeven. Kwestie van 5 tot 10 minuten werk. Quote
mcl Geplaatst 9 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2019 Ik ben benieuwd. Hou me op de hoogte. Groet, Martin Quote
KiaCarl Geplaatst 11 November, 2019 Geplaatst 11 November, 2019 Op 9-11-2019 om 12:28, mcl zei: Ik ben benieuwd. Hou me op de hoogte. Groet, Martin Helaas is de Ali nog niet langs geweest, maar zodra ik hem ontvang en geïnstalleerd heb, bericht ik opnieuw. Quote
KiaCarl Geplaatst 16 November, 2019 Geplaatst 16 November, 2019 Ali is langsgekomen. Bestelling werd in 2 delen verzonden, nml.de armsteun en het voetstuk apart. Vandaag binnen gekregen en gepast zonder te boren. Door middel van foam rondom het voetstuk, past het geheel stevig. Hierdoor wacht ik even met het schroeven. Daarnaast klemt de armsteun ook goed tussen de stoelen. Ik heb er schroeven bij, maar laat het voorlopig nog even. Dit is de link naar het Ali produkt: https://s.click.aliexpress.com/e/Z4FedUINl Ik heb de zwarte, dubbele besteld met alleen usb front. Goede hoogte en kleur in mijn zwarte interieur. Moet alleen nog even bedenken hoe ik de usb kabel netjes wegwerk. Er is een witte meegeleverd, tezamen met een witte 1A/2A usb sigaretteplug. Zwart interieur vraagt ook om zwarte kabels, geen witte.. Quote
mcl Geplaatst 17 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 17 November, 2019 Hallo Carl, Welk type en welke prijs had jij besteld? Zit hij in de deuropening van de console? Hoe bedoel je met opvullen? Zit hij dan wel stevig? Groet Martin Quote
KiaCarl Geplaatst 17 November, 2019 Geplaatst 17 November, 2019 (aangepast) 2 uur geleden, mcl zei: Hallo Carl, Welk type en welke prijs had jij besteld? Zit hij in de deuropening van de console? Hoe bedoel je met opvullen? Zit hij dan wel stevig? Groet Martin Het voetstuk heeft de exacte pasmaat als de bekerhouder aan het eind van de middenconsole. Hierop zitten foamplakkers, die het geheel goed stevig opvullen tussen het voetstuk en de uitsparing van de bekerhouder. Ik heb het B-type, Black/black line besteld, kostte 4 tientjes. 17 November, 2019 aangepast door KiaCarl Update met foto Quote
mcl Geplaatst 17 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 17 November, 2019 Carl, bedankt. Zit de armsteun dan wel stevig als je er op leunt? Ik lees bij de reviews dat hij soms niet past en dan heb je er niets aan. Quote
KiaCarl Geplaatst 17 November, 2019 Geplaatst 17 November, 2019 Ik heb de reviews idd ook gelezen, maar qua pasvorm zit hij gewoon perfect. Schroeven worden meegeleverd voor vaste montage in de bekerhouder, maar de tijd zal het leren. Voor nu zit de steun volledig klemvast in de middenconsole en klemt hij ook tussen de voorstoelen. Quote
mcl Geplaatst 18 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 18 November, 2019 Carl, Woon je toevallig in de buurt van Rotterdam? Quote
KiaCarl Geplaatst 18 November, 2019 Geplaatst 18 November, 2019 4 uur geleden, mcl zei: Carl, Woon je toevallig in de buurt van Rotterdam? Bijna, in het zonnige Pijnacker:) Quote
mcl Geplaatst 18 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 18 November, 2019 Carl, Kan je misschien een paar foto's maken, hoe hij in je auto zit. Had je een bedoeling om deze te kopen. Er zijn nog vele anderen ( met chrome). Sorry, dat ik veel vra7, maar voordat ik bestel wil ik zekerheid hebben. Quote
KiaCarl Geplaatst 19 November, 2019 Geplaatst 19 November, 2019 Geen probleem., Ik maak vandaag even wat foto's. De reden dat ik zwart heb gekozen, is omdat het interieur grotendeels zwart is, met enkele aluminium kleur accenten. Chroom staat dan, in mijn optiek, als een vlag op een .....schuit. Als jij een Dynamic Plus line hebt besteld, dan heb je ook het zwarte interieur. Quote
mcl Geplaatst 22 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 22 November, 2019 Hallo Carl, Heb je de foto's nog gemaakt? Heb je nog meer accessoires bij AliExpress gekocht? Groet, Martin Quote
KiaCarl Geplaatst 23 November, 2019 Geplaatst 23 November, 2019 Op 22-11-2019 om 10:33, mcl zei: Hallo Carl, Heb je de foto's nog gemaakt? Heb je nog meer accessoires bij AliExpress gekocht? Groet, Martin Hoi Martin, Ik heb diverse foto's gemaakt. Heb geen andere accessoires gekocht, aangezien de Dynamic Plus line al heel erg compleet is. De enige dingen waar ik nog aan denk om aan te schaffen, zijn de draadloos oplader en de kabelset om de spiegels automatisch te laten inklappen. Deze doe ik origineel van Kia en laat het ook door hen installeren. De middenarmsteun vond ik veels te duur om via de Kia te laten doen, dus dat is dan ook het enige wat ik van de Ali er in doe. Foto's bijgevoegd. Quote
mcl Geplaatst 23 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 23 November, 2019 Carl bedankt, ik heb hem inmiddels besteld. Ik had ook een draadloze oplader bij Ali gekocht, maar mijn telefoon is er niet geschikt voor. Je kan hem dus overnemen. Hij zit nog nieuw in de verpakking. Wat bedoel je met de spiegels. Deze klappen toch elektrisch dicht? Ik hoor wel van je. Bedankt voor de duidelijke foto's. Groet Martin Quote
KiaCarl Geplaatst 23 November, 2019 Geplaatst 23 November, 2019 34 minuten geleden, mcl zei: Carl bedankt, ik heb hem inmiddels besteld. Ik had ook een draadloze oplader bij Ali gekocht, maar mijn telefoon is er niet geschikt voor. Je kan hem dus overnemen. Hij zit nog nieuw in de verpakking. Wat bedoel je met de spiegels. Deze klappen toch elektrisch dicht? Ik hoor wel van je. Bedankt voor de duidelijke foto's. Groet Martin Thnx voor het aanbod, maar ik laat de lader en spiegel kabel door de dealer installeren. Voor wat betreft de spiegels.... deze zijn idd elektrisch inklapbaar, middels een schakelaar op de bestuurdersdeur. Wil je ze automatisch via het contact, dan moet je een extra kabeltje laten plaatsen: https://webshop.kia.nl/accessoires/comfort/0/55675ADB00&modelid=115/ Quote
mcl Geplaatst 23 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 23 November, 2019 Carl, Bedankt voor alle tips. Quote
mcl Geplaatst 7 December, 2019 Topic Starter Geplaatst 7 December, 2019 Kan je op de USB poorten nook bv. 2 USB-sticks met muziek aansluiten? Zoja, zie je dan op je scherm dat er 2 USB sticks zijn? Quote
mcl Geplaatst 9 December, 2019 Topic Starter Geplaatst 9 December, 2019 Vandaag pakket 2 ontvangen. Bij de USB zie ik 1 zwarte ingang en derest grijze. Wat is daar de bedoeling van? Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 December, 2019 Geplaatst 9 December, 2019 Data en alleen stroom? Gokje... Quote
Gast Rob Verweij Geplaatst 11 December, 2019 Geplaatst 11 December, 2019 1 x input en 2 x output Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 December, 2019 Geplaatst 11 December, 2019 1 x input en 2 x outputUSB gebruikt een heel ander model stekker voor "input", dus dat kan naar mijn idee niet kloppen. Quote
KiaCarl Geplaatst 12 December, 2019 Geplaatst 12 December, 2019 Gisteren getest. Alleen stroom op de uitgaande poorten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.