Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Even voorstellen: Ik ben René, woonachtig en werkend in het filevrije Friesland. Ik ben BIJNA in het bezit van mijn Niro Hybride DynamicPlusLine in HorizonBlue. Verwacht begin januari 2020. Nog even de feestdagen door voordat het ECHT feest wordt! :dup: Ondertussen volg ik en leer ik veel van alle onderwerpen op het Niro forum. 

ps: nog niemand op deze voor de hand liggende nickname gekomen? 

Geplaatst

Dacht dat er al iemand met deze nickname actief is op deze pagina's. Ik heb de Niro ook in deze kleur. Heerlijke auto. Nog geen dag spijt van gehad. Voordeel van horizon blue kleur is dat je relatief gezien nauwelijks vuil ziet. Veel plezier straks.

niro horizon blue.html

Geplaatst

Verrek, klopt. Alleen dan met spaties in de naam. Als rasechte IT-er schrijf ik het natuurlijk in CamelCase aan elkaar. Ik pas hem even aan en zet er 2020 achter. Opgelost. 

Geplaatst
Op 8-11-2019 om 15:55, Doublebogey5 zei:

Dacht dat er al iemand met deze nickname actief is op deze pagina's. Ik heb de Niro ook in deze kleur. Heerlijke auto. Nog geen dag spijt van gehad. Voordeel van horizon blue kleur is dat je relatief gezien nauwelijks vuil ziet. Veel plezier straks.

niro horizon blue.html 591 kB · 0 downloads

Foto plaatsen ging even mis. Nieuwe poging.niromax.thumb.jpg.f36615687716d88487414db6626274fe.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...