Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op 21-11-2019 om 21:17, Cabjo zei:

Staat de airco in de eco-stand eigenlijk?

Nee, die heb ik in de normal-modus staan. Door de grote range van deze auto heb ik niet de behoefte om het laatste uit het bereik te persen ten koste van het comfort. Hij mag van mij dus iets meer gebruiken voor een hoger comfort. Zou dit ermee te maken hebben? Dan zou ik verwachten dat het op de eco-stand misgaat en niet op de normaal-stand.

16 uur geleden, Cabjo zei:

Heb je al gekeken op blz 5-130 en5-131 van het boek? Misschien heeft dat er iets mee te maken?

Bedoel je mss 5-128 en 5-129 over de ontwasemfunctie? Voor het ontwasemen gaat niet alleen het A/C-lampje branden, maar ook het verwarmingslampje ernaast. En dat is bij mij juist niet het geval. Verwarming gaat uit en A/C gaat aan. En als ik de gewenste temperatuur een aantal graden opschroef, dan gaat A/C weer uit en verwarming weer aan (én loopt de temperatuur flink op).

16 uur geleden, Cabjo zei:

En als je, rechts onderaan ergens, op de Climate-knop drukt, wat geeft ie dan aan?

Dat heb ik nog niet geprobeerd. Zal ik de volgende keer proberen als het zich weer voordoet. Dank voor de tip.

• 3 weken later...
Geplaatst

Ik heb 2 keer gehad dat verwarming op ontwasem stond, ging rijden en er een enorm rattelend geluid kwam, net als een ventilator die ergens tegenaan loopt. Ontwasemen uit en weer aan was het weg.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...