spostma85 Geplaatst 22 Januari, 2020 Geplaatst 22 Januari, 2020 Hoi allen, Herkend iemand het loslaten van de zwarte portierstrips bij de Sorento? Opzich vind ik het cosmetisch niet zo erg maar kan er nu bijvoorbeeld vocht op plekken komen waar ik het niet wil? Wat denken jullie? Quote
spostma85 Geplaatst 8 Februari, 2020 Topic Starter Geplaatst 8 Februari, 2020 Niemand hier wat over te zeggen? Is er kans dat er vocht in het portier komt wat gaat roesten? Quote
Murcielaygo Geplaatst 8 Februari, 2020 Geplaatst 8 Februari, 2020 Zijn dit de strips ("snorren") onderaan de ruiten?Als dat zo is; geen probleem; er komt toch wel vocht in de deuren. Daarom zit er aan de binnenzijde van de deur een folie en zitten er afwateringsgaatjes in de onderrand van de deuren.Die laatste moeten wel open zijn, dus dat kun je nakijken en evt. open prikken. 1 Quote
spostma85 Geplaatst 9 Februari, 2020 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2020 Bedankt voor de tip! Het zijn inderdaad de strips onderaan de ruiten. Ik zal eens kijken of de afwateringsgaatjes open zijn. Dan maak ik mij er verder niet meer druk om Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.