Jump to content

Recommended Posts

Posted

Eindelijk ben ik toe aan een audio upgrade voor mijn Picanto. Nu staan er genoeg tips over de aan te schaffen apparatuur, en genoeg foto's hoe het een en ander uit te voeren. Ben zelf best wel handig, alleen bang dat er hier en daar wat afbreekt als ik de diverse covers demonteer. Ik kom graag in contact met iemand die voor/met mij een audio upgrade uitvoeren. Uiteraard tegen vergoeding. Bedankt alvast.

Posted

Dank voor de oplettendheid. Ik hoop eigenlijk dat lezers onder mijn avatar ook mijn woonplaats zien staan. Maar regio midden, uurtje rijden vind ik geen probleem.

• 1 year later...
Posted

Hoi Peter, uiteindelijk bij Autoplus in Arkel een set laten inbouwen. Subwoofer en luidsprekers. Andere radio zou nog een welkome verbetering zijn, maar voor nu is dit voldoende.

Posted

Ok dank je. Ik twijfel nog om alleen de speakers te vervangen en een dsp versterker achter de orginele radio, of de radio vervangen en de luidsprekers, ik weet niet wat  beter is

Posted

Audioinbouwstation adviseerde om de radio (ook) te vervangen. Daar komt maar 2x6 watt uit. Die kosten heb ik er nu nog niet voor over, maar gaat wellicht wel een keer gebeuren. Succes met de keuzes.

Posted

Moet je zelf even navragen en vooral luisteren. Ligt namelijk aan de configuratie die je wenst, en dat is weer afhankelijk welke je goed vind klinken (erg persoonlijk). Het was niet de bedoeling reclame te maken op dit forum. Er zijn veel inbouwstations, deze was redelijk in de buurt.