Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eindelijk ben ik toe aan een audio upgrade voor mijn Picanto. Nu staan er genoeg tips over de aan te schaffen apparatuur, en genoeg foto's hoe het een en ander uit te voeren. Ben zelf best wel handig, alleen bang dat er hier en daar wat afbreekt als ik de diverse covers demonteer. Ik kom graag in contact met iemand die voor/met mij een audio upgrade uitvoeren. Uiteraard tegen vergoeding. Bedankt alvast.

Geplaatst

Dank voor de oplettendheid. Ik hoop eigenlijk dat lezers onder mijn avatar ook mijn woonplaats zien staan. Maar regio midden, uurtje rijden vind ik geen probleem.

• 1 jaar later...
Geplaatst

Hoi Peter, uiteindelijk bij Autoplus in Arkel een set laten inbouwen. Subwoofer en luidsprekers. Andere radio zou nog een welkome verbetering zijn, maar voor nu is dit voldoende.

Geplaatst

Ok dank je. Ik twijfel nog om alleen de speakers te vervangen en een dsp versterker achter de orginele radio, of de radio vervangen en de luidsprekers, ik weet niet wat  beter is

Geplaatst

Audioinbouwstation adviseerde om de radio (ook) te vervangen. Daar komt maar 2x6 watt uit. Die kosten heb ik er nu nog niet voor over, maar gaat wellicht wel een keer gebeuren. Succes met de keuzes.

Geplaatst

Moet je zelf even navragen en vooral luisteren. Ligt namelijk aan de configuratie die je wenst, en dat is weer afhankelijk welke je goed vind klinken (erg persoonlijk). Het was niet de bedoeling reclame te maken op dit forum. Er zijn veel inbouwstations, deze was redelijk in de buurt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...