Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben je op zoek naar een van de volgende oplossingen:

Het stoppen van olielekkage langs pakkingen en keringen in elk gesloten oliesysteem (motor, stuurbekrachtiging etc.) zonder demontage;

Het oplappen van je doffe koplampen op een eenvoudige wijze;

Als je een automaatbak hebt die gekoeld wordt via een radiator waar koelvloeistof met glycol door loopt, wil je dit niet in je versnellingsvak olie. Een doe het zelf test helpt je controleren of jouw versnellingsbak olie schoon is van glycol.

Kijk dan eens hier:

http://www.leaklock.com

(Ik heb geen belangen bij deze leverancier! Ik ben er zelf tegenaan gelopen vanwege olie lekkage bij de pakking van het kleppendeksel, en wil het graag delen)

Geplaatst

Monteur in een flesje... Alleen gebruiken in noodgevallen als er niet direct een echte reparatie uitgevoerd kan worden.

Verstuurd vanaf mijn LYA-L09 met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst (aangepast)

Ik ga ervaren hoe tijdelijk of duurzaam de 'Leaklock' werkt. Omdat het niet zo'n agressief spul is als de meeste 'stop leak' producten heb ik er vertrouwen in dat dit middel de pakkingen en keringen beter conditioneerd.

En als het vervangen van de pakking een dure aangelegenheid wordt, en je een oudere auto hebt, dan is dit alternatief het proberen waard lijkt mij.

Ik zal na een tijdje nog eens aangeven of het nog steeds werkt.

aangepast door spostma85

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...