Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben bezig met een universele cruise control in te bouwen in mijn Carens type 2 uit 2007. Het betreft de waeco magicspeed ms50. Dit is een cruise control die een vacuum gebruikt en is aangesloten op de gaskabel. Om het werkzaam te maken moet ik deze aansluiten de pulsekabel, ik denk deze gevonden te hebben maar ik kan er niet bij, zijn er meer plaatsen waar ik de pulsekabel kan bereiken? Bij voorbaat bedankt.

vriendelijke groet,

Charles

Geplaatst
Op 4-3-2020 om 19:46, Murcielaygo zei:

Heeft de Carens geen snelheidspuls achter de radio?

Meneer Murcielaygo nog bedankt voor U bericht heel laas:no: gaat het niet met mijn cruise  maar heel bedankt dat U mee gebacht heeft vriedlijke groeten Charles M

Geplaatst

Hoe bedoel je dat dat niet gaat met je cruisecontrol?

Ik heb meerdere MS50's ingebouwd en zelfs bedieningen aangepast en zelf gemaakt.
Ik heb altijd de snelheidspuls van de auto kunnen gebruiken.

Maar als er echt geen puls is is het met de meegeleverde sensor en magneten ook goed te doen, het is alleen meer werk en nauwkeuriger werken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...