johans67 Geplaatst 23 Maart, 2020 Geplaatst 23 Maart, 2020 hallo ik heb een niro model 2020 en de laatste update op mijn naviagtie staan 10,25 inch , nu is mijn vraag ? iemand die weet waar je fouten kan melden met betrekking tot de navigatie , deze stuurt je een straat in wat bv niet mag , net na de maastunnel richting rottredam zuid stuurt hij je gelijk rechts wat niet mag om uit eindelijk weer 1km verder weer op de doorgaande weg te komen , en als je gewoon de weg volgd is dit nog de kortste ook en gaat hij weer verder. en zo zullen er nog wel meer foutjes in zitten , dus iemand die weet waar je dit soort fouten kan melden ??? Quote
Gast edsnijders Geplaatst 23 Maart, 2020 Geplaatst 23 Maart, 2020 De navigatie va Kia is waardeloos kan je totaal niet op vertrouwen ik stond eens op een plaats zo’n 300 meter van mijn bestemming stuurde hij mij 4 km om er te komen. Quote
johans67 Geplaatst 23 Maart, 2020 Topic Starter Geplaatst 23 Maart, 2020 ja maar als we niks melden dan veranderd er niks en de ene vind hem fijn en de andere waardeloos , maar is geen antwoord op mijn vraag Quote
Peters07 Geplaatst 23 Maart, 2020 Geplaatst 23 Maart, 2020 Je kan in de HERE Map Creator fouten in kaarten melden.Link: mobile.mapcreator.here.comVerstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk Quote
bert111bel Geplaatst 23 Maart, 2020 Geplaatst 23 Maart, 2020 3 uur geleden, johans67 zei: ja maar als we niks melden dan veranderd er niks en de ene vind hem fijn en de andere waardeloos , maar is geen antwoord op mijn vraag denk eerlijk dat iedereen hem waardeloos vindt hoor Quote
Gerd_NL Geplaatst 23 Maart, 2020 Geplaatst 23 Maart, 2020 Ik vind de Navi prima! Ik heb in mijn regio (Ehv, Noord Brabant) geen probleem met de navigatie! Quote
dropje Geplaatst 23 Maart, 2020 Geplaatst 23 Maart, 2020 20 minuten geleden, bert111bel zei: denk eerlijk dat iedereen hem waardeloos vindt hoor Ik vind hem ook prima hoor... En wordt het iets ingewikkelds dan zet ik Waze aan. Ingebouwde navigatie heeft eigenlijk altijd wel imperfecties, was bij onze Renault niet anders... Quote
h.smit1946 Geplaatst 23 Maart, 2020 Geplaatst 23 Maart, 2020 5 uur geleden, johans67 zei: hallo ik heb een niro model 2020 en de laatste update op mijn naviagtie staan 10,25 inch , nu is mijn vraag ? iemand die weet waar je fouten kan melden met betrekking tot de navigatie , deze stuurt je een straat in wat bv niet mag , net na de maastunnel richting rottredam zuid stuurt hij je gelijk rechts wat niet mag om uit eindelijk weer 1km verder weer op de doorgaande weg te komen , en als je gewoon de weg volgd is dit nog de kortste ook en gaat hij weer verder. en zo zullen er nog wel meer foutjes in zitten , dus iemand die weet waar je dit soort fouten kan melden ??? dat heb je ook met andere navigatie een navigatie neem altijd de korstte weg. Quote
gjklasens Geplaatst 23 Maart, 2020 Geplaatst 23 Maart, 2020 dat heb je ook met andere navigatie een navigatie neem altijd de korstte weg.Navigatie neemt niet altijd korste weg. Kun je instellen. Je kunt snelste kortste of zuinigsten kiezen Quote
bert111bel Geplaatst 24 Maart, 2020 Geplaatst 24 Maart, 2020 19 uur geleden, Gerd Bartels zei: Ik vind de Navi prima! Ik heb in mijn regio (Ehv, Noord Brabant) geen probleem met de navigatie! Tja , ik erger mij rot aan .... misschien ook omdat is soms iets verder ga dan tourtje rond de kerk Quote
Jannic Geplaatst 24 Maart, 2020 Geplaatst 24 Maart, 2020 11 uur geleden, bert111bel zei: Tja , ik erger mij rot aan .... misschien ook omdat is soms iets verder ga dan tourtje rond de kerk Ik ben er pas mee naar Londen geweest en inde stad een route gevolgd waar ik de weg niet kende. Het ging prima. Over het algemeen voldoet Kia navigatie wel. Je moet wel blijven opletten omdat de kaart circa 1 jaar oud is. Maar het blijft een hulpmiddel. Quote
Ed Senne Geplaatst 26 Augustus, 2020 Geplaatst 26 Augustus, 2020 Vreselijke navigatie! Keer op keer geconfronteerd met straten waar je niet in mag. Dit zorgt er ook voor dat een route niet klopt enhet gevolg is dat je soms tientallen kilometers terug moest zoals ons overkwam in Duitsland, Zwitserland en Italië. Heb in mijn leven al veel losse en ingebouwde systemen gebruikt, maar dit is de allerslechtste. Enige positieve punt is de op zich duidelijke kaarten en aanwijzingen. Hopelijk wordt dit met een update verholpen!!! Tot die tijd dan maar Waze. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.