Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hallo allemaal,

Omdat ik binnenkort mijn eerste Kia in ontvangst ga nemen en al meerdere keren op dit forum terecht ben gekomen bij mijn zoektocht naar weetjes over mijn komende auto, heb ik toch maar een account aangemaakt. 

Voordat ik ga zeggen welke auto er binnenkort voor de deur staat, geef ik hierbij eerst een opsomming van mijn vorige en huidige auto's (zowel lease als privé):

• 2005 - Fiat Punto 85 Style (Privé)
  • 2008 - Fiat Grande Punto (Privé)
  • 2010 - Ford Ka Titanium (Privé)
  • 2012 - Ford Fiesta Titanium (Privé)
  • 2012 - Alfa Romeo MiTo Distinctive (Lease)
  • 2014 - Volvo V40 D4 R-Design (Lease)
  • 2016 - Audi A3 Sportback S-Line (Lease huidig)
  • 2017 - Volkswagen Up! High-up (Privé huidig)

En dan nu:

• 2020 - Kia e-Niro 64kWh Executiveline MY2020

Ik zou zeggen, niet zo merkvast :) en dat bevalt me prima.

Eerlijk gezegd had ik nooit gedacht ooit een Aziatische auto te kopen. Ze stonden me niet aan en ik keek daarom alleen naar de Europese merken. Dit veranderde op het moment dat ik besloot om elektrisch te gaan rijden en op de bonnefooi de Kia dealer maar eens in liep, om toch eens te kijken waarom die wachtlijsten zo lang zijn. Hier sloeg de vonk over en heb ik zelfs tegen mijn beste vrienden met droge ogen kunnen zeggen dat het interieur vergeleken met mijn huidige Audi misschien wel mooier is... Het kan snel gaan.

November 2019 een Executiveline MY2020 in Platinum Graphite besteld via de leasemaatschappij en de (verwachtte) levertijd staat nu op eerste week juni. Ik kan niet wachten.

Groet,

Yorick

aangepast door yvdhaak

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...