Jump to content

Ljbd

Home knop multimedia

Recommended Posts

Ik mis een fysieke knop om naar het home scherm te gaan, nadat ik bijv gebeld heb of navigatie stop. Het home pictogram op scherm vind ik niet handig. Kleinigheid natuurlijk, of is daar een instelling voor die ik nog niet ontdekt heb?

Ja, dat helpt. Rare is dat homescherm het scherm met pictogrammen is en niet het split screen met widgets. Maar ok, favo knop ingesteld op home screen en dan swipen voor split screen. Bedankt voor meedenken.

Eigenlijk mis ik bij de favoriet knop de mogelijkheid om meteen naar apple carplay te kunnen (of google auto). Nu moet ik via een omweg er naar toe.

22 uur geleden, Stetman zei:

Ja, dat helpt. Rare is dat homescherm het scherm met pictogrammen is en niet het split screen met widgets. Maar ok, favo knop ingesteld op home screen en dan swipen voor split screen. Bedankt voor meedenken.

Stap ik vandaag in en nu gaat het systeem wel naar splitscreen met de favo knop. Helemaal goed dus. Moest waarschijnlijk keertje uit en aan na verandering van instellingen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Nicah
      Sinds gisteren eigenaar van een Kia Niro 10-2016. In het navigatiemenu ontbreekt de adres-knop. Kan ik deze terug halen/zetten?
    • By Marley
      Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb sinds een week een Kia Rio uit 2011.
      Ik zou graag mijn spiegels in kunnen klappen, maar de knop werkt niet.
      Kan ik misschien zelf er naar kijken, want de dealer vraagt er aardig wat voor om het op te lossen.
      Alvast bedankt voor de reacties
    • By onckel
      hoi,
      kan iemand mijn vertellen hoe ik de draaiknoppen van de ac kan verwijderen?
      ik wil deze vervangenn voor ronde draaiknoppen zie foto link hieronder
      ze zeggen dat het heel makkelijk gaat ?  maar met een tang lukt het niet om ze er af te halen zoals het staat geschreven? maar ik krijg ze er niet af?
      https://nl.aliexpress.com/item/4000139611654.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.622f7a3ffdnBk3&algo_pvid=f2abee60-147d-4e1f-a15a-916c38225af3&algo_expid=f2abee60-147d-4e1f-a15a-916c38225af3-7&btsid=0b0a0ae215991330132761073e570a&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

• By Hippe lip
      Door de diverse draadjes heen is er wel eens gesproken over het gebruik van Home Assistant in combinatie met de e-Niro, maar dan is het zo'n zoektocht als je iets wilt terugzoeken. Ook erg onoverzichtelijk, dus dan maar een eigen draadje daarvoor.
      Ik rijd een MY19 en de API daarvoor is uitgevlooid (dank aan degenen die dit deden!). Ik ben ook gebruiker van Home Assistant (HA), maar ik ben niet zo goed in het schrijven van de benodigde code daarvoor. Ik kan het meestal wel lezen, maar zelf creëren lukt me echt niet.
      Mijn eerste vraag hier is of iemand het al voor elkaar heeft om de positie van de auto in HA te laten zien. Ik krijg in HA wel de coördinaten te zien, maar dan krijg ik longitude en latitude in twee verschillende parameters en ik weet niet hoe ik dat kan combineren en in een kaartje laten zien. Ik wil graag de positie en eventueel de afgelegde route in een kaartje zien.
      Dat heeft vast iemand al eens gedaan.
    • By Marco Dolleman
      Beste Kia rijders(sters),
      ik ben van plan om de huidige radio te vervangen door een Android multimedia car pc van Auto Wolf te Ridderkerk. Zie foto.
      is iemand van jullie bekend met dit bedrijf?
      Er komt ook nog een stuurwiel interface bij en een bijpassende front.
      DAB+ is een optie.
      Deze kan DVDs en CDs afspelen.
      Hoor het graag van jullie,
      andere opties zijn ook van harte welkom.
      mvg.
      Marco

• Create New...