Kia venga driver Posted October 2, 2021 Share Posted October 2, 2021 Hallo ik ben opzoek naar de werking en betekenis van een knop op mijn radio in de kia pro-ceed heb op internet gezocht maar kan er niets over vinden weet een onder ons misschien wat deze knop doet en waar die voor dient er gebeurt namelijk niets als ik deze ingedrukt houd het gaat om de knop in de rode cirkel ik hoor het graag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kia venga driver Posted October 2, 2021 Author Share Posted October 2, 2021 Opgelost en handleiding gevonden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted October 2, 2021 Share Posted October 2, 2021 En wat doet 'ie dan? Want zo puur op het icoon kan ik ook enkel gokken en ik ben nu wel nieuwsgierig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nia Kiro Posted October 6, 2021 Share Posted October 6, 2021 TA aan en uitzetten?Zou ergens in het display te zien moeten zijn als het zo is…MvgNia Kiro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts