Nicah Posted May 2, 2021 Share Posted May 2, 2021 Sinds gisteren eigenaar van een Kia Niro 10-2016. In het navigatiemenu ontbreekt de adres-knop. Kan ik deze terug halen/zetten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vince Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 Op 2-5-2021 om 16:10, Nicah zei: Sinds gisteren eigenaar van een Kia Niro 10-2016. In het navigatiemenu ontbreekt de adres-knop. Kan ik deze terug halen/zetten? Heel vreemd dat er ineens een knop weg is!? Zelf ook nog niet meegemaakt. Je zou de firmware/software versie van de navigatie eens kunnen checken. Ik neem aan de auto al zijn updates heeft gehad daar deze gratis door de dealer worden verstrekt? En anders de dealer vragen het te updaten. Post eens een foto van het navigatiemenu zodat we mee kunnen kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willemfred Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 Staat er geen " Zoeken " knop nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernd Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 (edited) Ik heb modeljaar 2017 en heb linksonder in het navi hoofdscherm de knop nav menu. Daarna kom ik in het menu foto boven met de knop adres. Is dit bij jou anders? Edited May 4, 2021 by Bernd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markelx Posted January 14, 2023 Share Posted January 14, 2023 Op 2-5-2021 om 16:10, zei Nicah: Sinds gisteren eigenaar van een Kia Niro 10-2016. In het navigatiemenu ontbreekt de adres-knop. Kan ik deze terug halen/zetten? Ik heb het zelfde probleem. hoe heb je dit opgelost? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts