tijdjes123 Geplaatst 25 Juni, 2021 Geplaatst 25 Juni, 2021 Paar dagen geleden door de wasstraat geweest zoals ik eigenlijk altijd doe met mijn auto en met meerdere auto's Echter bij de Kia is bij de voorbumper onder zwarte lip een stuk van de blanke laklaag eraf. Erg vreemd dat dit zomaar kan. Het ligt nu bij KIA Nederland of het valt onder lakgarantie. Iemand hier ervaring mee en of het onder garantie gemaakt wordt? Auto is 2 jaar oud en maar 30.000 km op de teller. Quote
tijdjes123 Geplaatst 3 Juli, 2021 Topic Starter Geplaatst 3 Juli, 2021 Het valt niet onder garantie van de blanke laklaag. Volgens hun zie je steenslag en als er dan water onder komt dan laat de blanke laklaag los. En dit kan ook al gebeuren als je in een plas water rijdt. Aangezien die bumper 10cm boven de grond zit grote kans dat je steenslag krijgt. Dus KIA maakt eigenlijk auto's waat je niet mee kan rijden omdat de lak te gevoellig is voor een steentje..... Erg vreemd en de lakgarantie heeft dus totaal geen waarde. Ik rijdt zelf al een paar jaar auto van andere merken en mijn ouders al 40 jaar en die hebben dit nog nooit gehad..... Dat betekend dat als ze bij de kia garage je auto wassen en het daar gebeurd. Je een maand later zelf je auto door de wasstraat doet en het dan pas opmerkt je zelf nogsteeds de pineut bent en je eigen verzekering moet aanspreken terwijl dit bij KIA is gebeurd. Ik blijf het erg vreemd vinden... en heb spijt dat ik weer een KIA heb besteld. Toen ik vanmiddag KIA NL toevallig belde gaven ze aan dat ze toevallig vanmiddag ook irmand hadden gesproken met hetzelfde probleem op zijn nero. Het is dus wel degelijk een KIA probleem. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.