Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

CEED GTline ..... weg ermee !!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha, hier zijn ze hoor.....

7 uur geleden, Starry zei:

Maaruh... een plamuurmes?
Heb je nu geen krasjes? Ik gebruik daar altijd wat visdraad voor.

Nee, geen krasjes, gewoon rustig aan doen (en de verfstripper niet té lang op dezelfde plek houden :wink:). Het kleine plamuurmesje is ook nog eens scherp geslepen, dus je snijdt als het ware door de lijm/schuimlaag. Daarna verwijder je erg makkelijk de lijm restjes.

IMG_20190807_115657_resized_20190807_120331096.jpg

IMG_20190807_115843_resized_20190807_120330699.jpg

IMG_20190807_120134_resized_20190807_120330580.jpg

IMG_20190807_120231_resized_20190807_120330326.jpg

• Like 2
Geplaatst
18 uur geleden, Vibravis zei:

Waarom blurren mensen eigenlijk hun kenteken? Is dat zo spannend?

omdat ik ook zo naar mijn werk ga....

Knipselblur.JPG

• Like 1
Geplaatst
Op 9-8-2019 om 14:31, DeluxZ zei:

Hoe zou dit staan op de Proceed ? :D

Ik denk wel 'clean'..... en makkelijker met schoonmaken/in de was zetten. Probeer het eens.......:-)

Geplaatst

Hoewel ik ook altijd mijn auto's zo clean mogelijk afgeleverd wil hebben door het ontdoen van allerlei onnodige badges (alsof ik niet weet welke auto en uitvoering ik rijd) evenals stickers en lelijke nummerplaathouders met reclame van de dealer(krijg er toch ook geen geld voor om reclame te rijden?!). Tevens neem ik altijd luxe kentekens (opgelegde letters).

Maar ff een snelle photoshop(ik zou het laten zitten in dit geval, veel mooier!: 

kia_proceed_07b_rear.jpg

kia_proceed_07b_rear-01.jpeg

Geplaatst

Ja, ik moet zeggen, bij mijn Ceed (SW) vond ik het meer 'storend'. Heeft de Proceed geen 'GT line' badge ?

Geplaatst
Ja, ik moet zeggen, bij mijn Ceed (SW) vond ik het meer 'storend'. Heeft de Proceed geen 'GT line' badge ?

Nee de proceed heeft geen badges. Althans de mijne niet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • 2 weken later...
Geplaatst

Ik laat die dingen altijd door de dealer weghalen. Bij mijn vorige Rio 3 de garantiesticker en de ECO-badge laten verwijderen, bij de Cee'd vond ik het alleen nodig om de garantiesticker te laten verwijderen. Ik vind een strakke kont mooi, maar er mag best het type en de GT-badge op zitten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...