Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo!

Sinds eergisteren de trotste eigenaar van een nieuwe Niro!

Gisteren avond was ik op pad, en gaf mijn navigatie opeens aan dat ik midden in de noordzee reed. Ik heb geprobeerd het systeem te resetten met de paperclip, en heb al een factory reset gedaan maar mijn GPS blijft van slag.
Het gaat om het nieuwe 10 inch brede scherm. Heeft iemand anders enig idee wat ik hier mee kan of zal ik toch terug moeten naar de dealer?

Geplaatst

Ik vermoed dat de coordinaten van het GPS systeem niet goed worden berekend. Dat zou kunnen komen door een defect, vroeger door een slecht aangesloten GPS antenne. Maar ik weet niet of deze tegenwoordig nog gebruikt worden.

Geplaatst
6 uur geleden, GabiGon zei:

Hallo!

Sinds eergisteren de trotste eigenaar van een nieuwe Niro!

Gisteren avond was ik op pad, en gaf mijn navigatie opeens aan dat ik midden in de noordzee reed. Ik heb geprobeerd het systeem te resetten met de paperclip, en heb al een factory reset gedaan maar mijn GPS blijft van slag.
Het gaat om het nieuwe 10 inch brede scherm. Heeft iemand anders enig idee wat ik hier mee kan of zal ik toch terug moeten naar de dealer?

LED of Xenon geinstalleerd ?

• 8 maanden later...
Geplaatst

Is er al een oorzaak/oplossing voor dit probleem? Mijn net nieuwe Niro PHEV heeft hetzelfde. GPS positie zit er 500-1000m naast en geeft dus verkeerde route instructies. Reset geen effect. Dank voor de hulp.

Geplaatst
17 minuten geleden, JCG zei:

Is er al een oorzaak/oplossing voor dit probleem? Mijn net nieuwe Niro PHEV heeft hetzelfde. GPS positie zit er 500-1000m naast en geeft dus verkeerde route instructies. Reset geen effect. Dank voor de hulp.

LED of Xenon geinstalleerd ?

Bij mij was LED de oorzaak...Ging het systeem helemaal van op tilt..LED er weer uit en alles weer ok..

Geplaatst (aangepast)

Ik heb niets extra geïnstalleerd. Led lampen zitten er standaard wel op (dynamic plus line).

Overigens zijn er ook momenten dat de positie wel juist wordt weergegeven.

aangepast door JCG
Geplaatst (aangepast)
46 minuten geleden, JCG zei:

Ik heb niets extra geïnstalleerd. Led lampen zitten er standaard wel op (dynamic plus line).

Overigens zijn er ook momenten dat de positie wel juist wordt weergegeven.

Ik bedoel LED koplampen, standaard zitten er halogeen in.

aangepast door SatJunk
Geplaatst

De standaard koplampen zitten er in, niets aanveranderd.

Kan het met de Apple CarPlay te maken hebben? Die had ik aangesloten en Flitsmeister gaf opeens ook totaal verkeerde locatie en snelheden aan. Dat de 2 GPS signalen elkaar verstoren?

Geplaatst

Ik had vd zomer een fonkelnieuwe huur XCeed. Deze had na een aantal dagen ook bovenstaande gps kuren. Zat er ook steeds een paar honderd meter naast. 10 inch scherm zat hier in.

Bij mij geen apple aan boord.

Ik heb hem maar zo ingeleverd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...