Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Weinig Xceed rijders ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Al zoekend kom ik uit op dit KIA forum. Wat mij opvalt is dat er weinig geschreven/gevraagd wordt over de Xceed ?

Zelf in afwachting van een Xceed PHEV ben ik op zoek naar Xceed ervaringen en info.

Zijn er wel Xceed gebruikers op dit forum ?

Geplaatst

Technisch komt de Xceed overeen met de Ceed. Ik denk dat men in de Ceed posts de antwoorden op vragen vindt. Daarnaast is de Xceed inderdaad nog een zeldzame verschijning op de weg. Ik rijd overigens de 1.0 120 pk benzine en de auto bevalt mij prima.

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst

Oke, zie een sub forum menu met xceed en die is maar gevuld met een topic. Dat verbaasde me.

Fijn om te lezen dat het je goed beval:dup:

• 2 weken later...
Geplaatst

Tis idd een heerlijke auto om in te rijden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Haha 1
Geplaatst

Beter dat je ze niet zoveel ziet

• Haha 1
Geplaatst
@frenkxx ga jij nog wat veranderen aan de Xceed? Ik zit er aan te denken het dak matzwart te wrappen

Ja waarschijnlijk de achterlichten laten smoken en de zijruiten voor wat donkerder laten maken

• Haha 1
Geplaatst

Ja waarschijnlijk de achterlichten laten smoken en de zijruiten voor wat donkerder laten maken

Ben benieuwd.

• Haha 1
  • 1 jaar later...
  • 11 maanden later...
Geplaatst (aangepast)
Op 12-5-2020 om 19:22, zei PHEV-Xceed:

Al zoekend kom ik uit op dit KIA forum. Wat mij opvalt is dat er weinig geschreven/gevraagd wordt over de Xceed ?

Zelf in afwachting van een Xceed PHEV ben ik op zoek naar Xceed ervaringen en info.

Zijn er wel Xceed gebruikers op dit forum ?

Binnenkort zullen mijn bevindingen hier verschijnen. Over +/- 3 weken krijg ik mijn nieuwe XCeed PHEV 1.6 dynamic plus line 2023, deluxe white pearl 😊

aangepast door Adrie Koorn
  • Like 1
  • 7 maanden later...
Geplaatst

Ik heb in het subforum van de Niro al geschreven over rare harde klappen in mijn XCeed plug in van 2020 bij het wegrijden uit stilstand, waar meer mensen last van hebben. De dealer kon niets vinden, maar inmiddels heeft de dealer de versnellingsbakolie vervangen en sindsdien, een paar duizend km verder, zijn die klappen niet meer voorgekomen. 
Ik meld dit maar in dit XCeed subforum voor mensen die misschien ook last hebben van dit vreemde verschijnsel. 

• 2 maanden later...
Geplaatst

Hallo allemaal,

Binnenkort is er weer een Xceed eigenaar/rijder bij op dit forum.
Vorige week heb ik namelijk de Niro ingeruild op een Xceed PHEV uit 2021 en die ga ik, als alles volgens planning verloopt, vrijdag 24 november ophalen.
Zodra hij is afgeleverd zal ik uiteraard hier mijn auto wijzigen en dan switch ik ook naar dit forum.

Als eerste bijdrage heb ik trouwens net gepost dat er op de officiële KIA site ( https://update.kia.com/EU/NL/Main ) vandaag nieuwe software en kaarten beschikbaar is.

Groeten,

Hans.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...