Gast Geplaatst 12 Mei, 2020 Geplaatst 12 Mei, 2020 Al zoekend kom ik uit op dit KIA forum. Wat mij opvalt is dat er weinig geschreven/gevraagd wordt over de Xceed ? Zelf in afwachting van een Xceed PHEV ben ik op zoek naar Xceed ervaringen en info. Zijn er wel Xceed gebruikers op dit forum ? Quote
Therwalt Geplaatst 12 Mei, 2020 Geplaatst 12 Mei, 2020 Technisch komt de Xceed overeen met de Ceed. Ik denk dat men in de Ceed posts de antwoorden op vragen vindt. Daarnaast is de Xceed inderdaad nog een zeldzame verschijning op de weg. Ik rijd overigens de 1.0 120 pk benzine en de auto bevalt mij prima. Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk 1 Quote
Gast Geplaatst 12 Mei, 2020 Geplaatst 12 Mei, 2020 Oke, zie een sub forum menu met xceed en die is maar gevuld met een topic. Dat verbaasde me. Fijn om te lezen dat het je goed beval Quote
frenkxx Geplaatst 21 Mei, 2020 Geplaatst 21 Mei, 2020 Tis idd een heerlijke auto om in te rijdenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Therwalt Geplaatst 21 Mei, 2020 Geplaatst 21 Mei, 2020 Je ziet ze inderdaad nog niet veel. Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk 1 Quote
frenkxx Geplaatst 21 Mei, 2020 Geplaatst 21 Mei, 2020 Beter dat je ze niet zoveel ziet Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Therwalt Geplaatst 21 Mei, 2020 Geplaatst 21 Mei, 2020 @frenkxx ga jij nog wat veranderen aan de Xceed? Ik zit er aan te denken het dak matzwart te wrappenVerstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk 1 Quote
frenkxx Geplaatst 21 Mei, 2020 Geplaatst 21 Mei, 2020 @frenkxx ga jij nog wat veranderen aan de Xceed? Ik zit er aan te denken het dak matzwart te wrappenVerstuurd vanaf mijn LYA-L29 met TapatalkJa waarschijnlijk de achterlichten laten smoken en de zijruiten voor wat donkerder laten maken Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Therwalt Geplaatst 21 Mei, 2020 Geplaatst 21 Mei, 2020 Ja waarschijnlijk de achterlichten laten smoken en de zijruiten voor wat donkerder laten maken Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkBen benieuwd. Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk 1 Quote
Rinus30 Geplaatst 12 Januari, 2022 Geplaatst 12 Januari, 2022 Misschien is de auto zo goed dat er weinig over te vertellen valt. 1 Quote
Adrie Koorn Geplaatst 26 December, 2022 Geplaatst 26 December, 2022 (aangepast) Op 12-5-2020 om 19:22, zei PHEV-Xceed: Al zoekend kom ik uit op dit KIA forum. Wat mij opvalt is dat er weinig geschreven/gevraagd wordt over de Xceed ? Zelf in afwachting van een Xceed PHEV ben ik op zoek naar Xceed ervaringen en info. Zijn er wel Xceed gebruikers op dit forum ? Binnenkort zullen mijn bevindingen hier verschijnen. Over +/- 3 weken krijg ik mijn nieuwe XCeed PHEV 1.6 dynamic plus line 2023, deluxe white pearl 26 December, 2022 aangepast door Adrie Koorn 1 Quote
PHEV Geplaatst 17 Augustus, 2023 Geplaatst 17 Augustus, 2023 Ik heb in het subforum van de Niro al geschreven over rare harde klappen in mijn XCeed plug in van 2020 bij het wegrijden uit stilstand, waar meer mensen last van hebben. De dealer kon niets vinden, maar inmiddels heeft de dealer de versnellingsbakolie vervangen en sindsdien, een paar duizend km verder, zijn die klappen niet meer voorgekomen. Ik meld dit maar in dit XCeed subforum voor mensen die misschien ook last hebben van dit vreemde verschijnsel. Quote
HansH Geplaatst 6 November, 2023 Geplaatst 6 November, 2023 Hallo allemaal, Binnenkort is er weer een Xceed eigenaar/rijder bij op dit forum. Vorige week heb ik namelijk de Niro ingeruild op een Xceed PHEV uit 2021 en die ga ik, als alles volgens planning verloopt, vrijdag 24 november ophalen. Zodra hij is afgeleverd zal ik uiteraard hier mijn auto wijzigen en dan switch ik ook naar dit forum. Als eerste bijdrage heb ik trouwens net gepost dat er op de officiële KIA site ( https://update.kia.com/EU/NL/Main ) vandaag nieuwe software en kaarten beschikbaar is. Groeten, Hans. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.