Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi iedereen,

Sinds afgelopen weekend ben ik een trotste eigenaar van een Kia Rio uit 2012.

Echter heb ik problemen om mijn Spotify op mijn iPhone te koppelen op de multimedia. De auto herkent wel dat er iets word aangesloten via de AUX of USB poort. Echter is het geluid een stuk zachter dan de radio, en ik kan de Spotify app niet minimaliseren om bijv. Google Maps te openen voor de route zonder dat de muziek stopt.

Kan iemand mij helpen en laat mij weten of ik mijn vraag ietwat krom formuleer of niet!

Schermafbeelding 2020-07-29 om 11.15.27.png

Geplaatst
49 minuten geleden, MarcelThor zei:

Hi iedereen,

Sinds afgelopen weekend ben ik een trotste eigenaar van een Kia Rio uit 2012.

Echter heb ik problemen om mijn Spotify op mijn iPhone te koppelen op de multimedia. De auto herkent wel dat er iets word aangesloten via de AUX of USB poort. Echter is het geluid een stuk zachter dan de radio, en ik kan de Spotify app niet minimaliseren om bijv. Google Maps te openen voor de route zonder dat de muziek stopt.

Ik heb dit probleem gehad (wel Android) dat ik enkele apps geen toestemming had gegeven om op de achtergrond open te blijven/af te blijven spelen, waaronder Spotify.

Toen ik Spotify wél die toestemming had gegeven, bleef alles gewoon doorspelen terwijl de app niet meer actief in beeld was.

Ik weet niet of dat ook bij jou kan spelen en hoe dat bij Apple is geregeld. Succes met zoeken....

Geplaatst

hmm, dat werkt helaas niet. Alles staat al aan en open voor gebruik zonder belemmeringen. 

Iemand ervaring met iPhones en dit probleem?

Geplaatst

Hi iedereen, zojuist een andere AUX kabel gekocht. Dit lijkt te werken. Kan de iPhone gebruiken zoals normaal zonder dat de muziek telkens stopt!

Bedankt voor het snelle reageren allemaal!!

Geplaatst

Let wel op dat de koptelefoonaansluiting van je iPhone aardig hard moet staan om een goed signaal te verkrijgen op je AUX-poort.
En als je een upgrade doet naar een iPhone 7 of nieuwer heb je geen koptelefoonaansluiting meer...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...