Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Als mijn e-Niro geparkeerd en op slot staat zie ik een rood knipperend lichtje vanuit (op) mijn dashboard. Hij staat nu onder mijn raam geparkeerd dus kon ik het lichtje goed zien. Deze had ik eerder namelijk nog niet gezien...

Hoort dit rood knipperende lichtje er te zijn en zoja waar dient ie voor?

aangepast door Zoef de Haas
Geplaatst

Dat dacht ik in de eerste instantie ook. Maar zover ik weet heb ik geen alarm erop zitten. 

Boekje ligt helaas op mijn werk waar ik de aankomende weken niet kom. Vandaar de vraag hier. 

• 5 maanden later...
Geplaatst (aangepast)
Op 11-8-2020 om 23:18, Bram E-Niro zei:

Wel hoor ga er maar in zitten zonder sleutel . En open dan de deur na 1 min . Toet toet gaat ie dan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Haha, daar ben ik gisteren na ruim 3 jaar ook achter gekomen. Zit in de auto te wachten, welke ik ook op slot heb geklikt. Ik open de deur van binnenuit en voilà, daar ging de toeter. (sleutel dus wel bij me, maar gewoon op zak en niet in contact.)

aangepast door chippie777
typo
  • 1 maand later...
Geplaatst

De E-Niro heeft een alarm maar wel eentje van een type wat door verzekeringsmaatschappijen niet is goedgekeurd volgens de dealer. (3 maart 2021)

Geplaatst (aangepast)
6 minuten geleden, Hippe lip zei:

Boven een bepaald bedrag willen verzekeraars graag een SCM3 klasse beveiliging (zie https://scmklasse.nl/). Wat er in onze e-Niro zit haalt hooguit SCM-klasse 2.

ook geen klasse 2 . Klasse 1 ( startontbreker )

Klasse 2 is een compleet alarm met noodstroom sirene ( heeft de niro niet )  maar zonder helingshoek detectie . Klasse 3 is klasse 2 incl hellingshoek detectie . 

aangepast door Bram E-Niro
  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...