Jump to content

Niro startscherm

sean1966
 Share

Recommended Posts

• 6 months later...

Heb mijn Niro sinds mei 2020. Naar volle tevredenheid. Vandaag mijn eerste onderhoudsbeurt. Ik kreeg hem terug met de nieuwe software. Wat een blamage. Welke koekenbakker deze interface heeft bedacht. Ik ben zelfs nog even terug gereden naar de dealer of dit echt zo behoord te zijn. Ze gaven aan dat men steen en been klaagt over de software update, maar dat zij er niet veel aan kunnen doen. Zijn we mooi klaar mee als klant.

Dealer moet vragen of ie SW update moet doen.
Ik heb altijd gezegd dat ik geen update wil.
Nog de mooie oude interface. Zolang nieuwe niet goed is kan ik me behelpen.
Carplay werkt prima voor navigatie

• 3 months later...

Hier ook verleden week de update laten doen, en moet jullie toetreden, waar is nu mijn mooi scherm dat in 3 delen was verdeeld, waar ze toen zo veel reclame voor maakte.

Nu een zwart paars scherm , Hopelijk snel terug een mooie update,

Hallo blije niro rijders,

Ik weet zeker dat je het kunt instellen bij het hoofdscherm...instellingen..scherm..je kunt de zelfs de volgorde van de "widgets"veranderen met pijlen...

Wel even zoeken! Dan start ie altijd op met het door jou gekozen scherm, bijv. kaart + DAB radio...

hartelijke groet,

Fred51.

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Cor de Zeeuw
      Hallo, we zijn op zoek naar 16 inch wieldoppen voor de kia niro, bouwjaar 2019. Deze kunnen alleen via de kia dealer verkregen worden. Het gaat om aerodynamische wieldoppen.  Zijn er alternatieven? En heeft iemand er ervaring mee? 
      We horen het graag.

Groeten, Cor.
    • By Prisanto
      Hallo, Ik heb een nieuwe Kia Niro Hybride Executieve besteld (gravity blue) en die wordt eind september geleverd.
      Ik zit te twijfelen of ik ook een ledverlichting voetruimte (voorzijde en achterzijde) en in en uitstapverlichting ga nemen.
      Heeft iemand er ervaring mee?
    • By TedKiaPret
      Een aantal technische vragen over de Niro PHEV ExecutiveLine:

1. Bij het instellen van de stoel profielen wil ik de onder rug support ook meenemen, kan dit?
      2. Kan ik de sleutel en het gebruikersprofiel automatisch aan elkaar koppelen?
      3. Kan ik AUTO HOLD bij het starten van de auto altijd aan laten staan?
      4. Hoe kan ik de ICE stationair laten draaien als ik nog stilsta?
      5. Kan ik instellen dat het dakraam automatisch dichtgaat als ik de auto uitzet of op slot doe?

Als iemand extra vragen heeft, post ze hieronder!
    • By Maarten69
      Sinds 3 weken rijdt ik een nieuwe Kia Niro Executive en tot volle tevredenheid, nu is het mij eindelijk gelukt om op mijn Apple de UVO verbinding met de auto te maken, nu vraag ik mij af, wordt er nu ook op het navigatie scherm de verkeersinformatie weergegeven bv files en vertragingen door ongelukken of werkzaamheden ?
      Wie heeft een duidelijke uitleg voor mij ?

• By slekk
      Hoi, ik ben op zoek naar een occasion Niro Hybrid executive, die comfortabel geveerd is met 17" velgen, maar blijkbaar zijn alleen de uitvoeringen onder de executive voorzien van een op comfort afgestelde onderstel. De executive kom ik enkel tegen met 18" velgen (die volgens zeggen stugger is qua demping).
      Klopt dit? En is dit met de PHEV anders? Daarvan kom ik de executive wel tegen met in elk geval 17" velgen. 

Groet, Marcel.

• Create New...