Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb sinds een maandje een Niro van januari 2018 en die bevalt prima.
Maar wat ik in de navigatie niet voor elkaar krijg is het opslaan van mijn huis adres of favorieten.
Telkens als ik op thuis of een favoriet klik, komt hij weer met het zoek scherm.
Ook in- of exporten van adresboek lukt niet omdat de USB denk ik niet herkend wordt, beide opties zijn namelijk grijs.
MP3's afspelen vanaf de USB werkt wel prima.

Heeft iemand enig idee, of toch maar even terug naar de dealer?

• Confused 1
Geplaatst

Ik heb hetzelfde probleem, dit is een bug in de laatste software versie. Lees ook op andere forums hierover. Ben bang dat je dealer het ook niet op kan lossen tot er een update is.

• Sad 1
Geplaatst
3 uur geleden, Bernd zei:

Ik heb hetzelfde probleem, dit is een bug in de laatste software versie. Lees ook op andere forums hierover. Ben bang dat je dealer het ook niet op kan lossen tot er een update is.

Ik heb de dealer gebeld, die zei hetzelfde.

Maar hij zei ook dat er sinds een week een update is. Die wordt morgenmiddag bij mij geladen.

Overigens heb ik nu nog versies: DE_HEV_18MY.EUR/SOP.008.1.191209 en Navigatie STD_AVN_MID.EUR.KMC.191119.65ddd9e.

De dealer weet nog niet of het daarmee opgelost zou moeten zijn, maar dat gaan we morgen zien....

• Confused 1
Geplaatst (aangepast)

Ik kwam op het Duitse forum tegen dat je een volledige reset naar factory default moet uitvoeren. Dit heb ik net getest en het klopt. Daarna kon ik weer thuis locatie instellen, dat lukte eerst niet. Nadeel is dat je taal, DAB favorieten etc opnieuw moet instellen. Ook de Bluetooth koppeling met mobiel is weg.

aangepast door Bernd
  • Like 1
Geplaatst
1 uur geleden, Bernd zei:

Ik kwam op het Duitse forum tegen dat je een volledige reset naar factory default moet uitvoeren. Dit heb ik net getest en het klopt. Daarna kon ik weer thuis locatie instellen, dat lukte eerst niet. Nadeel is dat je taal, DAB favorieten etc opnieuw moet instellen. Ook de Bluetooth koppeling met mobiel is weg.

Een reset hielp bij mij niet. Maar taal en bluetooth e.d. bleven ongewijzigd. DAB heb ik niet.

Enfin, ben benieuwd of de update morgen wel helpt....

• Haha 1
Geplaatst

Dan heb je geen volledige reset gedaan. In het navi menu staat ook een reset maar die hielp bij mij ook niet.

in het instellingen menu zit ook een reset, een volledige reset en dan vraagt hij ook weet je het zeker. Hij reset taal naar Engels, klok, Bluetooth, alles maar de favorieten werken weer.

• Confused 1
Geplaatst (aangepast)
4 minuten geleden, Bernd zei:

Dan heb je geen volledige reset gedaan. In het navi menu staat ook een reset maar die hielp bij mij ook niet.

in het instellingen menu zit ook een reset, een volledige reset en dan vraagt hij ook weet je het zeker. Hij reset taal naar Engels, klok, Bluetooth, alles maar de favorieten werken weer.

Ok, ik hou dit achter de hand, mocht de update morgen niet helpen. Alhoewel die update ook wel een volledige reset zal doen.

Bovendien blijft het de vraag wanneer het probleem weer opnieuw ontstaat.

De afspraak met de dealer staat al, dus ik wacht nog even af....

aangepast door etmcemi
  • Haha 1
Geplaatst

Ok, gisteren bij de dealer geweest en nieuwe versies 200731 geladen.

Probleem was direct verholpen, huisadres en adresboek exporteren werkt weer. De dealer had afgelopen week al meerdere klanten hiermee geholpen.

Alleen zag ik bij thuiskomst nog steeds een adres als favoriet in het geheugen wat ik niet kon verwijderen.

Toch ook maar de volledige reset gedaan, en nu lijkt echt alles in orde.

• Like 2
  • 1 jaar later...
Geplaatst
Op 17-10-2020 om 14:02, zei etmcemi:

Ik heb sinds een maandje een Niro van januari 2018 en die bevalt prima.
Maar wat ik in de navigatie niet voor elkaar krijg is het opslaan van mijn huis adres of favorieten.
Telkens als ik op thuis of een favoriet klik, komt hij weer met het zoek scherm.
Ook in- of exporten van adresboek lukt niet omdat de USB denk ik niet herkend wordt, beide opties zijn namelijk grijs.
MP3's afspelen vanaf de USB werkt wel prima.

Heeft iemand enig idee, of toch maar even terug naar de dealer?

ik heb een Niro uit het zelfde jaar. ook ik heb problemen, ik kan geen locatie in voeren, want het Touchscreen werkt niet. met up-date gedaan, helaas geen oplossing. Dealer gaar met kia bellen, hopelijk niet wachten op de volgende up-date...

• Sad 1
  • 4 weken later...
Geplaatst
Op 11-10-2022 om 17:16, zei Juerd:

ik heb een Niro uit het zelfde jaar. ook ik heb problemen, ik kan geen locatie in voeren, want het Touchscreen werkt niet. met up-date gedaan, helaas geen oplossing. Dealer gaar met kia bellen, hopelijk niet wachten op de volgende up-date...

UP-DATE: er komt een "nieuw" navigatiesysteem in, gelukkig via garantie.

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst
Op 6-11-2022 om 13:11, zei Juerd:

UP-DATE: er komt een "nieuw" navigatiesysteem in, gelukkig via garantie.

UP-DATE II: nieuw word een 2e hands via de importeur, de "ruil " navigatei werkte niet.... dus binnenkort weer naar de dealer.:-(

• Sad 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...