Jump to content
HOD

Ik stel me even voor

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben HOD, 33 en woon in Amsterdam. 

Heb kort geleden een kia rio 3 bj 2016 uit Duitsland gekocht.

Lees al wat langer mee op het forum en ben nu aan het kijken hoe ik hem langzaam een beetje wil pimpen. 

Heb al wat goede tips van @xtra40 gekregen!

IMG_20201219_104402.jpg

IMG_20201122_122445.jpg

welkom op het forum (nu officieel :dup: )

rio erg mooie wagen zijn zat dingen te pimpen 

en erg leuk datje al wat aan de tips hebt gehad :dup:

veel lees en post plezier en ja we zijn gek op fotos ( en zekers van je pimp werk )

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Flying_Dutchman
      Op de Canadese website van Kia kwam ik interessante documentatie tegen voor First Responders. Na een heftig ongeluk met jouw Niro (HEV, PHEV of E) moet de brandweer weten waar ze wel of niet mogen knippen om levensreddende handelingen uit te voeren.
      De documenten (link) staan rechts onderaan. Klik de vraag over de provincie gewoon weg.
      Zeer interessant om dat alles te weten (vind ik). Misschien jullie ook 
    • By Mary Ellen
      Goedemorgen allemaal!
      Ik ben Mary Ellen, 25 jaar oud, woonachtig in Nijmegen en sinds 2 april de trotse eigenaresse van een grijze 3-deurs Kia Rio 1.2 Comfort Pack uit 2012!
      Vandaag heb ik me geregistreerd bij deze club omdat ik graag wat dingen wil laten aanpassen aan de auto en jullie tips/adviezen daar goed bij zal kunnen gebruiken!
      Fijn Paasweekend!
    • By samsungguy
      Beste Leden,
      Sinds kort ben ik in het bezit van de Kia Picanto 2005 LX, in deze model zitten geen voor mistlampen in, terwijl de aansluitingen er wel allemaal zitten in het middenconsole en voor bij de bumper. het enigste wat ik moest hebben is een nieuwe mist lampen set en een relais en de schakelaar voor in het middenconsole. De mistlicht schakelaar en de blauwe blokje relais komen uit een sloop auto vandaan, de mistlampen nieuw besteld en ook nieuwe gloei lampen, de gloeilampen zijn verstralers. ik heb dus alles vandaag ingebouwd zelf de kapjes eruit gezaagd. Ik heb de mistlampen erin geplaatst plus de schakelaar en de relais. maar nu heb ik het probleem dat de mistlampen aanblijven staan bij dimlicht, bij stadslicht gaan ze wel uit. ik heb daarna de schakelaar los gekoppeld en weer geprobeerd de mistlampen blijven gewoon aanstaan bij dimlicht zonder de tussenkomst van de schakelaar, ik heb nog de relais erin en eruit gehaald en je hoorde wel de klikjes in de relais wie heeft de oplossing? wat is het probleem dat de mistlampen aanblijven bij dimlicht het leek mij zo simpel mistlampen erin met gloeilampen die verstralers zijn en de schakelaar en relais en voila klaar niet dus, deze mist lampen blijven aanstaan wie heeft de gouden oplossing?
    • By nyw
      Hallo, mijn forumnaam is NYW en ik heb ene account aangemaakt omdat ik op zoek ben naar tips van ervaren KIA rijders!
      Wij rijden zelf sinds een aantal jaren een KIA Ceed sportage (2012). 
      Onze ervaringen zijn hele goed, tot op heden afgezien van de gebruikelijke onderhoudsbeurten hebben we geen kosten of gedoe met onze auto gehad
    • By Wilko Niro
      Hallo aan iedereen op dit forum, zal me even voorstellen;
      Ik ben Wilko, woon in het oosten van ons mooie land.
      Heb eind maart bij Van Mossel in Apeldoorn een Niro 1.6 GDi Hybrid DCT6 gekocht.
      Een uitgebreide uitvoering moet ik zeggen, zo'n beetje alles wat ik kon wensen.
      Na een paar Suzuki's en Fordjes te hebben gereden zocht ik naar een hybride.
      De Vitara hybride vond ik maar zozo, ook qua aankleding, toen gezeten in de Honda CR-V, maar die viel me tegen qua binnenruimte.
      Steeds kwam ik terug bij de KIA Niro, qua uitrusting en ook qua prijs.
      Dus een aanvraag voor een proefrit gedaan bij Van Mossel in Apeldoorn en daarna waren ik en de auto verkocht!
      Ik hoop zo af en toe te kunnen reageren en vragen te kunnen stellen op dit forum!
      Groeten, Wilko

• Create New...