Jump to content
KHdV

Digitale handleiding Proceed

Recommended Posts

Zou iemand mij kunnen helpen aan een digitale versie van de handleiding van de auto en de navigatie en dergelijke. Op internet heb in niets kunnen vinden tot nu toe.

6 uur geleden, KHdV zei:

Zou iemand mij kunnen helpen aan een digitale versie van de handleiding van de auto en de navigatie en dergelijke. Op internet heb in niets kunnen vinden tot nu toe.

Dit is de handleiding van de Navigatie etc.
Van de auto heb ik ook nooit kunnen vinden.
Bij de auto zit een boek van 6cm dik alleen Nederlands over de auto, heel wat avondjes lees plezier maar helaas niet digitaal.
http://webmanual.kia.com/STD_GEN5_WIDE/AVNT/EU/Dutch/index.html

Edited by Sniperjp

Op mijn Kia staat de handleiding van een gewone Ceed. Voor het grootste deel gelijk natuurlijk, maar ik zoek die van de Proceed.

Wat me gisteravond op viel is dat alleen de rechter achteruitrijlamp brand. Links zit ook een wit gedeelte in de lamp maar dier brand niet. Hoort dit zo of heb ik een defecte linker achteruitrijlamp?

@Sniperjp

Bedankt voor de link!

Probeer je mistachterlicht eens? Licht dan links dat witte deel niet rood op? Geen idee of dat hier het geval is, maar dit is iets dat je vaker ziet tegenwoordig.

Op mijn Kia staat de handleiding van een gewone Ceed. Voor het grootste deel gelijk natuurlijk, maar ik zoek die van de Proceed.
Wat me gisteravond op viel is dat alleen de rechter achteruitrijlamp brand. Links zit ook een wit gedeelte in de lamp maar dier brand niet. Hoort dit zo of heb ik een defecte linker achteruitrijlamp?

@Sniperjp

Bedankt voor de link!
Helaas, dat hoort zo.
Ik had beide ook mooier gevonden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Op 22-2-2021 om 18:21, Murcielaygo zei:

Probeer je mistachterlicht eens? Licht dan links dat witte deel niet rood op? Geen idee of dat hier het geval is, maar dit is iets dat je vaker ziet tegenwoordig.

Klopt. Rechts is inderdaad het mist achterlicht.

Dat is nu wel het minste waar ik naar zou kijken, zo veel rij je toch niet achteruit? En wie ziet dat? Natuurlijk wel mooier! Maar op de GT staan bv ook geen mistlampen voor! Is dat een gemis neen, het zou mooier kunnen zijn, maar alles bij een, op veel auto's gehad en brengt wijnig bij, voor mij allesinds. Nog zo iets is het links rechts instellen van uw temperatuur, hoeveel wordt dit gebruik? 

Mijn vriendin gebruikt de separate instelling voor de verwarming want die heeft het altijd koud :-)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By pdakkerman
      Wellicht wat decadent, maar sinds vandaag m'n 2e Proceed opgehaald.
      (Ivm minder km'ers is m'n diesel doorgeschoven naar een collega)

Deze keer in de kleur Dark Penta Metal. White deluxe vind ik nog steeds erg mooi, maar het gezin wilde een andere kleur. En deze was toch wel mijn favoriet.

Vandaag ong 200km gereden en die bevielen heel goed. De 160pk is goed voelbaar en krijg je netjes gedoseerd tot je beschikking.
      Veel zaken zijn zoals ik al kende. Toch mis ik wel wat zaken.
      - bandendruk in Bar op je display
      - temperatuur van je versnellingsbak (geen idee waarom je die nodig hebt, maar toch)
      - het instellingen menu tussen de meters is verdwenen en zoek nu nog steeds de opties van Follow Me Home verlichting, de slimme achterklep, draadlaas laden gsm aan/uitzetten en het instellen van de aantal knippers 3, 5 of 7 ( Niet dat ik iets anders dan 3x wil hebben)
      Morgen nog eens zoeken.

Wel vet (ik ben dol op gadgets) is de UVO app. Thuis op de bank zien hoeveel km je nog kan rijden, instellingen aanpassen en nog even checken of ie op slot staat.
      Ik hoef dus geen hotspot op te starten voor een 'slimme' auto.

Binnenkort meer....

• Guest raf
      By Guest raf
      heb sinds een paar weken een nieuwe kia niro 
      waar kan ik de handleiding downloaden in pdf formaat
    • By Robo2133
      Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die hun Proceed hebben laten verlagen, 
      Merk je verschil in rijgedrag? 
      welk merk en waar heb je dit laten doen?
      Ik heb wel plannen maar wil mij hier eerst voor gaan oriënteren. 
    • By Sniperjp
      Nu mijn Proceed GT er bijna is wil ik hier starten met het bijhouden van een log. Ik heb tijdens mijn aankoop veel vragen niet beantwoord kunnen krijgen omdat er veel info over de GT niet voorhanden is.
      Dealers hebben er vaak geen staan omdat er minder vraag naar is, de meeste gaan voor de gt line. En omdat ze er niet veel verkopen zijn er ook minder bestuurders die er iets over kunnen vertellen.

Mocht dit niet de juiste plaats zijn op het forum hoor ik het graag, als het een topic is wat niet is toegestaan mag ie weg
    • By NBe
      Goedemorgen Kia rijders/ liefhebbers,
      Ik heb een vraag over de tankmeter van mijn Kia ProCeed modeljaar 2020. Het is ons opgevallen dat de tankmeter erg onnauwkeurig is. Gisteren had ik hier een mooi voorbeeld van. Ik stap in de auto en volgens de board computer kon ik nog 135km. Ik rijd van Beek naar Ede en van Ede naar Elten. Dit is ongeveer 105km. Ik zou dus nog ongeveer 30km kunnen rijden met de tank. Maar bij het tanken ging er niet meer dan 40 liter in. Ik tank altijd door na het afslaan voor een mooi rond getal. Dit is dus 10 liter minder dan de tankinhoud van 50 liter. De dealer heeft dit niet eerder gehoord, vandaar dat ik hier even informeer. Ik vind dit verschil wel erg groot. Zijn er mensen die dit herkennen en is er een oplossing voor?
      Alvast bedankt,
      Norbert
  • Create New...