Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zou iemand mij kunnen helpen aan een digitale versie van de handleiding van de auto en de navigatie en dergelijke. Op internet heb in niets kunnen vinden tot nu toe.

Geplaatst (aangepast)
6 uur geleden, KHdV zei:

Zou iemand mij kunnen helpen aan een digitale versie van de handleiding van de auto en de navigatie en dergelijke. Op internet heb in niets kunnen vinden tot nu toe.

Dit is de handleiding van de Navigatie etc.
Van de auto heb ik ook nooit kunnen vinden.
Bij de auto zit een boek van 6cm dik alleen Nederlands over de auto, heel wat avondjes lees plezier maar helaas niet digitaal.
http://webmanual.kia.com/STD_GEN5_WIDE/AVNT/EU/Dutch/index.html

aangepast door Sniperjp
Geplaatst

Op mijn Kia staat de handleiding van een gewone Ceed. Voor het grootste deel gelijk natuurlijk, maar ik zoek die van de Proceed.

Wat me gisteravond op viel is dat alleen de rechter achteruitrijlamp brand. Links zit ook een wit gedeelte in de lamp maar dier brand niet. Hoort dit zo of heb ik een defecte linker achteruitrijlamp?

@Sniperjp

Bedankt voor de link!

Geplaatst
Op mijn Kia staat de handleiding van een gewone Ceed. Voor het grootste deel gelijk natuurlijk, maar ik zoek die van de Proceed.
Wat me gisteravond op viel is dat alleen de rechter achteruitrijlamp brand. Links zit ook een wit gedeelte in de lamp maar dier brand niet. Hoort dit zo of heb ik een defecte linker achteruitrijlamp?

@Sniperjp

Bedankt voor de link!
Helaas, dat hoort zo.
Ik had beide ook mooier gevonden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Geplaatst
Op 22-2-2021 om 18:21, Murcielaygo zei:

Probeer je mistachterlicht eens? Licht dan links dat witte deel niet rood op? Geen idee of dat hier het geval is, maar dit is iets dat je vaker ziet tegenwoordig.

Klopt. Rechts is inderdaad het mist achterlicht.

Geplaatst

Dat is nu wel het minste waar ik naar zou kijken, zo veel rij je toch niet achteruit? En wie ziet dat? Natuurlijk wel mooier! Maar op de GT staan bv ook geen mistlampen voor! Is dat een gemis neen, het zou mooier kunnen zijn, maar alles bij een, op veel auto's gehad en brengt wijnig bij, voor mij allesinds. Nog zo iets is het links rechts instellen van uw temperatuur, hoeveel wordt dit gebruik? 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...