HenkBhz Geplaatst 11 Maart, 2021 Geplaatst 11 Maart, 2021 Na 88.000 gelukkige kilometers zonder problemen met mijn Niro Hybrid ExecutiveLine uit 2017 heb ik hem ingeruild voor een nieuwe Niro Hybrid ExecutiveLine die begin april 2021 geleverd wordt. Wie heeft voor mij vast het instructieboekje zodat ik me alvast bekend kan maken met de wijzigingen? Alvast bedankt! HJ Quote
olympus Geplaatst 11 Maart, 2021 Geplaatst 11 Maart, 2021 Kijk hier eens, http://webmanual.kia.com/STD_GEN5_WIDE/AVNT/EU/Dutch/index.html En gefeliciteerd met je mooie aankoop hoor. Quote
HenkBhz Geplaatst 11 Maart, 2021 Topic Starter Geplaatst 11 Maart, 2021 Dank je, kan ook bijna niet wachten . Deze had ik gezien, maar dat betreft alleen de navigatie/computer toch?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Quote
HenkBhz Geplaatst 15 Maart, 2021 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2021 Iemand die hem via “mijn Kia” kan downloaden? Heb nu alleen de 2017 handleiding er in staan. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.