Fred Von Weyhrother Geplaatst 1 April, 2021 Geplaatst 1 April, 2021 Goedemiddag, Is er een mogelijkheid de adaptive cruise control uit te zetten, zodat je een "gewone"cc hebt? met hartelijke Niro groet, Fred Quote
Murcielaygo Geplaatst 1 April, 2021 Geplaatst 1 April, 2021 Gebruik de zoekfunctie maar eens.Volgens mij enkele seconden vasthouden. Quote
HenkBhz Geplaatst 1 April, 2021 Geplaatst 1 April, 2021 5 uur geleden, Fred Von Weyhrother zei: Goedemiddag, Is er een mogelijkheid de adaptive cruise control uit te zetten, zodat je een "gewone"cc hebt? met hartelijke Niro groet, Fred Dag Fred, Cruise aanzetten, afstandsknop op het stuur enkele seconden ingedrukt houden en hij gaat naar de gewone CC, als je hem weer op SCC wilt wederom de afstandsknop een aantal seconden ingedrukt houden. Zelf zet ik hem op de snelweg altijd op de gewone CC en verder op de SCC. De auto komt altijd terug in de SCC als hij uitgeschakeld is geweest. Groet, Henk Quote
Fred Von Weyhrother Geplaatst 2 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2021 Dank beiden voor jullie antwoord en prettige Paasdagen! met vriendelijke groet, Fred von Weyhrother. 1 Quote
Specialmade Geplaatst 2 April, 2021 Geplaatst 2 April, 2021 20 uur geleden, Fred Von Weyhrother zei: Goedemiddag, Is er een mogelijkheid de adaptive cruise control uit te zetten, zodat je een "gewone"cc hebt? met hartelijke Niro groet, Fred Cruise control toets even ingedrukt houden. Let op dit dient telkens als de auto opnieuw wordt gestart te gebeuren. Quote
Fred Von Weyhrother Geplaatst 7 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2021 hartelijk dank! Gevonden! gr. Fred. Quote
Nia Kiro Geplaatst 7 April, 2021 Geplaatst 7 April, 2021 Als ik de afstandsknop een paar seconden inhoudt gebeurd er niets. Is dit de verkeerde knop of hoe kan ik herkennen dat SCC uit staat en ik alleen CC heb? mvg Nia Kiro Quote
HenkBhz Geplaatst 7 April, 2021 Geplaatst 7 April, 2021 Je krijgt een melding in je display als dit wijzigt. Zowel in het eerste model als het tweede model. Het is knop links onder aan de rechter kant (uit m’n hoofd). Wel eerst de cruise aanzetten anders kan je drukken tot je een ons weegt. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Quote
Nia Kiro Geplaatst 7 April, 2021 Geplaatst 7 April, 2021 Klopt, dat is de knop die je gebruikt om de afstand in te stellen tot je voorganger. Deze knop heb ik meermaals lang gedrukt (tot 10 seconden lang terwijl SCC aan stond), maar alleen de afstand veranderd, maar SCC blijft actief. Wat doe ik verkeerd? Quote
HenkBhz Geplaatst 8 April, 2021 Geplaatst 8 April, 2021 Je moet de SCC niet eerst op een snelheid instellen, alleen aanzetten. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro 1 Quote
Nia Kiro Geplaatst 8 April, 2021 Geplaatst 8 April, 2021 Gaan we proberen, alvast dank.MvgNia KiroVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Nia Kiro Geplaatst 9 April, 2021 Geplaatst 9 April, 2021 Werkt!Eerst SCC aan zetten (door knop rechtsboven te bedienen)GEEN snelheid instellenAfstandsknop paar sec indrukken (knop linksonder)En SCC staat uit en CC aan.MvgNia Kiro Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 2 Quote
Nia Kiro Geplaatst 17 Mei, 2021 Geplaatst 17 Mei, 2021 En als je daarna weer GEEN snelheid heb ingesteld en de Afstandsknop een paar sec indrukt (knop linksonder) Dan staat CC uit en SCC weer aan Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.