Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
5 uur geleden, Fred Von Weyhrother zei:

Goedemiddag,

Is er een mogelijkheid de adaptive cruise control uit te zetten, zodat je een "gewone"cc hebt?

met hartelijke Niro groet,

Fred

Dag Fred,

Cruise aanzetten, afstandsknop op het stuur enkele seconden ingedrukt houden en hij gaat naar de gewone CC, als je hem weer op SCC wilt wederom de afstandsknop een aantal seconden ingedrukt houden. Zelf zet ik hem op de snelweg altijd op de gewone CC en verder op de SCC.
De auto komt altijd terug in de SCC als hij uitgeschakeld is geweest.

Groet,
Henk

Geplaatst
20 uur geleden, Fred Von Weyhrother zei:

Goedemiddag,

Is er een mogelijkheid de adaptive cruise control uit te zetten, zodat je een "gewone"cc hebt?

met hartelijke Niro groet,

Fred

Cruise control toets even ingedrukt houden. Let op dit dient telkens als de auto opnieuw wordt gestart te gebeuren.

Geplaatst

Als ik de afstandsknop een paar seconden inhoudt gebeurd er niets.

Is dit de verkeerde knop of hoe kan ik herkennen dat SCC uit staat en ik alleen CC heb?

mvg

Nia Kiro

Geplaatst

Je krijgt een melding in je display als dit wijzigt. Zowel in het eerste model als het tweede model. Het is knop links onder aan de rechter kant (uit m’n hoofd). Wel eerst de cruise aanzetten anders kan je drukken tot je een ons weegt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Geplaatst

Klopt, dat is de knop die je gebruikt om de afstand in te stellen tot je voorganger.

Deze knop heb ik meermaals lang gedrukt (tot 10 seconden lang terwijl SCC aan stond), maar alleen de afstand veranderd, maar SCC blijft actief.

Wat doe ik verkeerd?

Geplaatst

Werkt!
Eerst SCC aan zetten (door knop rechtsboven te bedienen)
GEEN snelheid instellen
Afstandsknop paar sec indrukken (knop linksonder)
En SCC staat uit en CC aan.

Mvg
Nia Kiro

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like 2
  • 1 maand later...
Geplaatst

En als je daarna weer GEEN snelheid heb ingesteld en de 
Afstandsknop een paar sec indrukt (knop linksonder)
Dan staat CC uit en SCC weer aan ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...