Jump to content

bonjovi1977

Automatische kofferbakopener voor Niro bouwjaar 10-2019

Recommended Posts

Ik heb me de nieuwe Niro hybride gekocht, echter zou ik graag een automatische kofferbakopener willen inbouwen.

is dit überhaupt mogelijk in deze auto?

zo ja, welke kit zou ik hiervoor nodig hebben?

ik heb de executiveLine.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By TedKiaPret
      Een aantal technische vragen over de Niro PHEV ExecutiveLine:

1. Bij het instellen van de stoel profielen wil ik de onder rug support ook meenemen, kan dit?
      2. Kan ik de sleutel en het gebruikersprofiel automatisch aan elkaar koppelen?
      3. Kan ik AUTO HOLD bij het starten van de auto altijd aan laten staan?
      4. Hoe kan ik de ICE stationair laten draaien als ik nog stilsta?
      5. Kan ik instellen dat het dakraam automatisch dichtgaat als ik de auto uitzet of op slot doe?

Als iemand extra vragen heeft, post ze hieronder!
    • By Jojan265
      Ik krijg binnenkort een nieuwe e-Niro met afneembare trekhaak en wil ook graag een fietsendrager waarbij de achterklep nog geopend kan worden. Nu kan ik natuurlijke wachten totdat de auto er is en dan passen, maar we willen al vrij snel daarna met de fietsen op pad. Aangezien er best ook levertijd op de fietsendragers zit (door Corona is heel NL aan het fietsen), zou ik al graag willen weten of iemand ervaring heeft met een opvouwbare kantelbare fietsendrager op de nieuwe e-Niro (2021).
    • By Maarten69
      Sinds 3 weken rijdt ik een nieuwe Kia Niro Executive en tot volle tevredenheid, nu is het mij eindelijk gelukt om op mijn Apple de UVO verbinding met de auto te maken, nu vraag ik mij af, wordt er nu ook op het navigatie scherm de verkeersinformatie weergegeven bv files en vertragingen door ongelukken of werkzaamheden ?
      Wie heeft een duidelijke uitleg voor mij ?

• By Flying_Dutchman
      Vandaag de nieuwe UVO app op mijn Sony Xperia geïnstalleerd. Versie 2.0.0 (rood startscherm, verder een witte achtergrond).
      Verfrissende layout, vergeleken met de oude zwarte versie (1.5).
      Werkt ogenschijnlijk prima. Ik mis alleen het voertuigrapport met de status van diverse systemen. Nu staat er alleen: "alle systemen OK".
      Verder ook fijn dat de vingersensor gebruikt kan worden om de app te ontgrendelen.
      Heeft iemand een nieuwe functie kunnen ontdekken?
    • By slekk
      Hoi, ik ben op zoek naar een occasion Niro Hybrid executive, die comfortabel geveerd is met 17" velgen, maar blijkbaar zijn alleen de uitvoeringen onder de executive voorzien van een op comfort afgestelde onderstel. De executive kom ik enkel tegen met 18" velgen (die volgens zeggen stugger is qua demping).
      Klopt dit? En is dit met de PHEV anders? Daarvan kom ik de executive wel tegen met in elk geval 17" velgen. 

Groet, Marcel.

• Create New...