Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hallo iedereen,

Ik ben John, 42 jaar oud en kom uit Haarlem.

Een aantal jaar geleden ben ik ook lid geweest van dit forum. Helaas heb ik toen afscheidt genomen van mijn Kia Ceed en ben ik overgestapt naar een Fiat 500X 120th. Nu zo'n twee jaar verder en eigenlijk nooit helemaal tevreden te zijn geweest over de Fiat heb ik de beslissing genomen om toch weer terug te gaan naar het merk waar ik voor de Fiat al jaren in reed. Ook was de bedoeling om kleiner te gaan rijden gezien ik niet zo heel veel kilometers meer rij (op de zomervakantie na) De keuze is gevallen op het nieuwe model Kia Picanto X-Line. Een pittig klein karretje die er geweldig uit ziet en helemaal vol zit met opties. We moeten nog even geduld hebben, vrijdag de 25e kunnen we hem ophalen. Net 2 weken voor onze vakantie dus dat komt helemaal mooi uit. Kunnen we er meteen een lekker stuk mee rijden als we op vakantie gaan. 

De foto's zijn van het showroom model, maar wij hebben exact de zelfde uitvoering en de zelfde kleur.

Dus helemaal nieuw ben ik niet, maar wel weer blij dat ik weer terug ben bij de Kia familie! :-)

6D54160B-9578-4265-977D-406224032CE5.jpg

33CBD135-F2A1-4A78-B0FA-F3AF1E1216AD.jpg

A7C818E6-8800-4FF2-B972-2111A68AC39D.jpg

F9D9C29B-D4C8-4731-BED7-49DBB808E544.jpg

aangepast door John-
  • Like 1
  • 6 maanden later...
Geplaatst
Op 16-6-2021 om 15:40, zei John-:

Hallo iedereen,

Ik ben John, 42 jaar oud en kom uit Haarlem.

Een aantal jaar geleden ben ik ook lid geweest van dit forum. Helaas heb ik toen afscheidt genomen van mijn Kia Ceed en ben ik overgestapt naar een Fiat 500X 120th. Nu zo'n twee jaar verder en eigenlijk nooit helemaal tevreden te zijn geweest over de Fiat heb ik de beslissing genomen om toch weer terug te gaan naar het merk waar ik voor de Fiat al jaren in reed. Ook was de bedoeling om kleiner te gaan rijden gezien ik niet zo heel veel kilometers meer rij (op de zomervakantie na) De keuze is gevallen op het nieuwe model Kia Picanto X-Line. Een pittig klein karretje die er geweldig uit ziet en helemaal vol zit met opties. We moeten nog even geduld hebben, vrijdag de 25e kunnen we hem ophalen. Net 2 weken voor onze vakantie dus dat komt helemaal mooi uit. Kunnen we er meteen een lekker stuk mee rijden als we op vakantie gaan. 

De foto's zijn van het showroom model, maar wij hebben exact de zelfde uitvoering en de zelfde kleur.

Dus helemaal nieuw ben ik niet, maar wel weer blij dat ik weer terug ben bij de Kia familie! :-)

6D54160B-9578-4265-977D-406224032CE5.jpg

33CBD135-F2A1-4A78-B0FA-F3AF1E1216AD.jpg

A7C818E6-8800-4FF2-B972-2111A68AC39D.jpg

F9D9C29B-D4C8-4731-BED7-49DBB808E544.jpg

Erg mooie auto hoor en nu maanden verder nog steeds zo tevreden?

Geplaatst
1 uur geleden, zei Rinus30:

Erg mooie auto hoor en nu maanden verder nog steeds zo tevreden?

We rijden er inderdaad al weer een x aantal maanden in en zeker nog net zo tevreden als de eerste dag. Het is een geweldig lekker autootje en rijd nog steeds geweldig. Ook lekker zuinig dus aan de pomp doet het in deze tijd niet zo heel veel pijn bij het afrekenen haha! :-)

• Like 2
Geplaatst
38 minuten geleden, zei John-:

We rijden er inderdaad al weer een x aantal maanden in en zeker nog net zo tevreden als de eerste dag. Het is een geweldig lekker autootje en rijd nog steeds geweldig. Ook lekker zuinig dus aan de pomp doet het in deze tijd niet zo heel veel pijn bij het afrekenen haha! :-)

eens een K... rijder altijd een K.. rijder 👍 👍  altijd goed om te horen dat mensen erg tevreden zijn 

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...