GC1 Geplaatst 23 Juni, 2021 Geplaatst 23 Juni, 2021 Hoi, weet iemand op dit forum of ik de kleur van de navigatielijn van mijn Kia Niro HEV 2021 kan wijzigen? Ik vind hierover niks terug in het dikke boek. Bedankt alvast voor jullie antwoorden Quote
Moo Geplaatst 23 Juni, 2021 Geplaatst 23 Juni, 2021 3 hours ago, GC1 said: Hoi, weet iemand op dit forum of ik de kleur van de navigatielijn van mijn Kia Niro HEV 2021 kan wijzigen? Ik vind hierover niks terug in het dikke boek. Bedankt alvast voor jullie antwoorden Bedoel je dat je nu de paarse kleuren hebt? Volgens mij is dat niet te wijzigen. Daarom hebben sommige nog niet de laatste updates geïnstalleerd. Quote
Gerd_NL Geplaatst 23 Juni, 2021 Geplaatst 23 Juni, 2021 (aangepast) De paarse kleuren zijn toch alleen bij de icons en de menues ... 23 Juni, 2021 aangepast door Gerd Bartels Quote
Fred Von Weyhrother Geplaatst 24 Juni, 2021 Geplaatst 24 Juni, 2021 Goedemiddag blije kia rijders, volgens mij kun je dat instellen bij de navigatie-instellingen..keuze uit 3 kleuren, wit, cappucino? en nog een donkerder.... vr. groet Fred51 Quote
M Richters Geplaatst 8 Juli, 2021 Geplaatst 8 Juli, 2021 @Fred51: Dat zijn de kaartkleuren…… voor de rest zit je vast aan die oerlelijke paarse kleuren… Wie in hemelsnaam voor deze kleur heeft gekozen? En al helemaal belachelijk dat je die niet kunt wijzigen ( vast een cokesnuivende stagiair op gezet).. Maarja…. Zonder update ook geen kaart-update dus je moet wel.. :-( Quote
Skodafan Geplaatst 20 Juli, 2021 Geplaatst 20 Juli, 2021 Heeft iemand misschien een foto van het scherm met die paarse kleuren? Mijn Niro moet binnenkort zijn eerste beurt en dan kan meteen de navigatie ge-update worden, maar ik twijfel of ik dat wel wil naar aanleiding van de berichten op dit forum. Ik zou eerst wel eens willen zien hoe het er uitziet, want terugdraaien is niet mogelijk begrijp ik. Alternatief dan maar met HereWeGo op de telefoon gaan navigeren? Quote
Gerd_NL Geplaatst 20 Juli, 2021 Geplaatst 20 Juli, 2021 (aangepast) De parse kleur vind jij alleen in de menues, de navi kaart is gewoon in normale kleuren ... en, hoe vaak gebruik jij de menues??? Ik vind ze ook niet slecht, goed te lezen, b.v.: 20 Juli, 2021 aangepast door Gerd Bartels Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.