DZ14 Geplaatst 6 September, 2021 Geplaatst 6 September, 2021 Hallo allemaal, Ik werd vanochtend wakker om bij de auto te komen die tot 81% opgeladen bleek te zijn. Er zijn in de auto geen limieten ingesteld en in de zappi app geeft hij aan dat hij gisteren van 17:00 uur tot 20:00uur opgeladen heeft en daarna gewoon gestopt is na 26.3kwh. In de laadpaal staan verder ook geen limieten ofzo ingesteld. Is dit anderen ook overkomen? En moet ik hier iets mee? Of is dit een eenmalige snafu. Nu nog geluk dat hij op ruim 80% gekomen is, daar red ik het wel mee, maar voor hetzelfde geld stopt hij al op 30%. Kan zijn dat dit met de Zappi te maken heeft hoor, maar via deze weg even zien wat de ervaringen zijn Quote
MWVinnie Geplaatst 6 September, 2021 Geplaatst 6 September, 2021 Heb je geen laadpaalstoring gehad? Die ik heb ook een keer gehad, dus ik zou dat even controleren. Quote
DZ14 Geplaatst 6 September, 2021 Topic Starter Geplaatst 6 September, 2021 Kan ik dat ergens terugvinden? Quote
stanley18 Geplaatst 6 September, 2021 Geplaatst 6 September, 2021 Stond de paal misschien op ECO+?Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk Quote
DZ14 Geplaatst 7 September, 2021 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2021 Op 6-9-2021 om 16:02, stanley18 zei: Stond de paal misschien op ECO+? Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk ja klopt, maar wel met een boost in het weekend en 's nachts vanwege daltarief, dus dat liep als het goed is nog wel een tijdje door. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.