Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste mensen,

Mijn naam is Jan, ik woon in Purmerend.

Afgelopen week hebben mijn vrouw en ik een nieuwe Kia Hybrid dynamic plus line gekocht, die over anderhalf a twee weken wordt afgeleverd. Aangezien ik nu nog niet kan inloggen bij MijnKia ben ik op zoek naar de gebruikershandleiding en uitleg over het infotainment systeem, zodat ik me alvast wat vertrouwd kan maken met de nieuwe aanwinst. Zijn er mensen die mij hieraan kunnen helpen? Alvast hartelijk dank!

Geplaatst

Hallo Jan ik zie dat dat datum van je vraag  op zondag 15.30 mis ik het jaar ??   Wij hebben een Kia Hybride Dynamic line gekocht  09-11-2021  levertijd misschien wel 4 maanden ???

Geplaatst
Op 7-11-2021 om 14:51, zei TheHullieman:

Beste mensen,

Mijn naam is Jan, ik woon in Purmerend.

Afgelopen week hebben mijn vrouw en ik een nieuwe Kia Hybrid dynamic plus line gekocht, die over anderhalf a twee weken wordt afgeleverd. Aangezien ik nu nog niet kan inloggen bij MijnKia ben ik op zoek naar de gebruikershandleiding en uitleg over het infotainment systeem, zodat ik me alvast wat vertrouwd kan maken met de nieuwe aanwinst. Zijn er mensen die mij hieraan kunnen helpen? Alvast hartelijk dank!

http://webmanual.kia.com/STD_GEN5_WIDE/AVNT2/EU/Dutch/index.html

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...