Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik had uit mijn vorige Niro de navigatie adressen geëxporteerd en wou die in de nieuwe auto importeren.

Ik kan het kiezen in het menu, maar als de actie gereed is krijg ik allemaal koreaanse tekens en kan ik er niets mee.

Tegen mijn dealer gezegd, reactie Tja software is niet het sterkte dingetje van Kia.

Je zal ze zelf opnieuw moeten invoeren. Zijn er niet super veel, dus maar gewoon gedaan.

-----------------------------------------------------------------

Maar nu loop ik tegen een ander eigenaardigheidje aan.

Mijn mp3 muziek is voorzien van Cover tags.

En die laat die soms wel soms niet zien. (zie foto)

Ik denk dat ik maar 10% van de plaatjes zie.

Ik ga het maar niet vragen bij de dealer want ik denk dat ik z'n antwoord al weet. 

Wel jammer.

MP3 cover wel en niet.JPG

Geplaatst

@Derksen, misschien een idee om te kijken of alle nummer deel uit maken van dezelfde "album".
Ik heb zoiets ook wel eens gehad.

Geplaatst

@Derksen, ik gebruik voor dergelijke zaken "AudioShell Tag Editor" zie afbeelding.
Zo zie je of een nummer wel of niet bij de rest (Album, plaatje, etc ect) hoort.

afbeelding.png.bceac5d588fbfd887faa9085d365db82.png

Geplaatst (aangepast)

Mannen dank voor het meedenken.
Ik gebruik MP3tag. Je kan onnoemelijk veel velden invullen maar dat hoeft niet.

Alles wat je invult is extra informatie. M.i. is er geen koppeling noodzakelijk naar een album. (althans niet in MP3tag)

Ik heb bijna allemaal 'losse' nummers die in de loop van de jaren op verschillende wijzen zijn opgeslagen en bewerkt. Geen albums dus.

De bestandsnamen van de mp3 zijn voor mij artiest en titel. Die draaien langs als het nummer speelt.

Daarom vul ik niet altijd overal van alles in.

Ik gebruik het programma hoofdzakelijk om covers (jpg) in te voeren.

Niet voor elk nummer heb ik een cover en gebruik daar mijn eigen (leeuw plaatje) voor als standaard plaatje voor.

Maar het probleem zit niet in dit plaatje alleen, dat koos ik hier als voorbeeld maar treed bij veel meer plaatjes op.

Het zou kunnen dat de jpg bestandjes niet heel groot mogen zijn.

Maar verklaard mij nog niet waarom soms wel en soms niet.

Ik weet niet of ze de ene keer wel en de andere keer niet pakken. (moet ik in de gaten zien te houden, onder het rijden)

Ik ga er wat mee stoeien.

Bedank iig.

PS op mijn PC laat hij wel alle plaatjes zien in mijn mp3 speler.

aangepast door Derksen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...