unf0rg0tt3n Posted January 12, 2022 Posted January 12, 2022 (edited) Goedendag, Vandaag heb ik een klein auto ongelukje gehad met mijn Niro. De tegenpartij zag me niet maar dankzij de monster rem van de niro stond ik rap stil. Afijn, nu zag ik buiten dat er een deuk in de nummerplaat zit een draadje lopen met een of andere connector er aan. Aleen het zag er niet gebroken uit. Na wat zoeken kwam ik op onderdeel: Wire Harness - Kia (91840-G5060). Wat doet dit onderdeel precies? Het lijkt namelijk te gaan om de voorbereiding van de voorbumper schotel voor de special sauce die ACC mogelijk maakt. Met nadruk op lijkt. Ik heb namelijk een dynamic line (import vanuit Frankrijk, ex lease) Ben benieuwd, groeten ! Edit: dit volgensmij: https://www.mykiaparts.com/oem-parts/kia-wire-harness-91840g5060 Edited January 12, 2022 by unf0rg0tt3n Quote
Sometimes Posted January 12, 2022 Posted January 12, 2022 Dat lijkt mij de kabel waar de parkeersensoren op aangesloten zitten. Quote
unf0rg0tt3n Posted January 12, 2022 Author Posted January 12, 2022 9 minuten geleden, zei Sometimes: Dat lijkt mij de kabel waar de parkeersensoren op aangesloten zitten. Hmm, ik heb alleen geen parkeer sensoren voor, alleen achter dat kabeltje komt ook precies in het midden uit Foto van dat ding: Quote
Peter-036 Posted January 13, 2022 Posted January 13, 2022 Waarschijnlijk hebben ze maar één kabelboom voor alle types gemaakt: dat kan hier en daar een loze aansluiting in een auto opleveren, maar is voor de voorraadlogistiek van de fabrikant veel gemakkelijker. 1 Quote
Sometimes Posted January 13, 2022 Posted January 13, 2022 18 uur geleden, zei unf0rg0tt3n: Hmm, ik heb alleen geen parkeer sensoren voor, alleen achter dat kabeltje komt ook precies in het midden uit Foto van dat ding: Voor de zekerheid: mijn antwoord ging over de kabel waar je in de openingspost naar linkte. Of de stekker van de latere foto's daadwerkelijk een deel is van die kabel weet ik niet. 1 Quote
unf0rg0tt3n Posted January 13, 2022 Author Posted January 13, 2022 2 uur geleden, zei Sometimes: Voor de zekerheid: mijn antwoord ging over de kabel waar je in de openingspost naar linkte. Of de stekker van de latere foto's daadwerkelijk een deel is van die kabel weet ik niet. Ow zo, ik dacht al . Wat de kabel betreft, ik weet nu precies wat 't wel is. Het is namelijk de sensor buitentemperatuur die vlak voor de radiator zit aan een nok. 1 Quote
Recommended Posts