willem Willem Posted January 31, 2022 Posted January 31, 2022 Hallo, 6 december werd mijn Kia Niro afgeleverd, 7 januari rit van 400 km gemaakt. Kwam doodmoe thuis auto trilde bonkte, kortom een nare ervaring . 7 januari naar de dealer en pas nadat ik weigerde de auto weer mee te nemen kwamen ze in aktie. Twee uur later kreeg ik de auto terug met de mededeling dat alles nu perfect moest zijn. Ba 500 m omgekeerd en terug naar dealer want er was niets veranderd. Nu, bijna 2 maanden later na wielwisseling, andere schokbrekers en nog meer van dat is het tillen minder , maar niet weg en het stoterig rijden is er nog steeds. Gaat weer retour dealer. Heeft er nog iemand anders deze ervaring met zijn Niro? Quote
gjcvro Posted January 31, 2022 Posted January 31, 2022 Bij de e-niro, pas nog iemand die het had, bleek uiteindelijk door niet ronde banden te komen, banden zijn dacht ik vervangen. Jij schrijft wielen gewisseld, alleen van plaats of ook echt andere banden? Quote
Jannic Posted January 31, 2022 Posted January 31, 2022 7 uur geleden, zei willem Willem: Hallo, 6 december werd mijn Kia Niro afgeleverd, 7 januari rit van 400 km gemaakt. Kwam doodmoe thuis auto trilde bonkte, kortom een nare ervaring . 7 januari naar de dealer en pas nadat ik weigerde de auto weer mee te nemen kwamen ze in aktie. Twee uur later kreeg ik de auto terug met de mededeling dat alles nu perfect moest zijn. Ba 500 m omgekeerd en terug naar dealer want er was niets veranderd. Nu, bijna 2 maanden later na wielwisseling, andere schokbrekers en nog meer van dat is het tillen minder , maar niet weg en het stoterig rijden is er nog steeds. Gaat weer retour dealer. Heeft er nog iemand anders deze ervaring met zijn Niro? Dit herken ik absoluut niet. Nu 29250 op de teller. Wat je wel voelt is afremmen TGV regenereren. Dat is wennen maar niet storend. Even een ritje samen met de monteur maken. Quote
Recommended Posts