Jump to content

Recommended Posts

Posted
49 minuten geleden, zei NewKiaRider:

Beste,

Eindelijk vandaag mijn nieuwe Kia Sportage GT-line plus HEV met de kleur penta metal besteld.

Nog meer mensen hier die de nieuwe type hebben besteld?

Welkom, kijk even in de andere groepen en een wereld zal voor je open gaan.

• Like 1
  • 2 weeks later...
Posted
Op 21-4-2022 om 22:47, zei NewKiaRider:

Beste,

Eindelijk vandaag mijn nieuwe Kia Sportage GT-line plus HEV met de kleur penta metal besteld.

Nog meer mensen hier die de nieuwe type hebben besteld?

Op 18 april jl. een nieuwe Sportage HEV DynamicPlusLine besteld, kleur Black Pearl. Ik ben benieuwd wanneer ie geleverd gaat worden, ik gok op oktober. 

Posted

Hallo,

Ik heb deze week mijn nieuwe Kia Sportage mogen ontvangen. Model Dynamic Line 150 PK in kleur experient Green.

Over de auto kan ik niet meer zeggen dat hij ruim is en lekker rijdt, en ook naar mijn mening zuinig...gemiddeld tot nu toe 1:16,5.....maar ik heb nu pas 500 km ermee gereden.

Een klein minpuntje heb ik wel: als ik op een snelweg tempo ga maken hoor ik een zacht geluidje, bijna "fluitend".....rij ik tot 80 km hoor ik niets....ga ik harder dan komt dit geluid naar voren en wordt minder als ik de cruise aanzet.....je zou zeggen dat er ergens een ventilator stilletjes meedraait. Als je de radio normaal aanhebt hoor je dit net niet.....kan het misschien zijn dat dit wordt veroorzaakt door de stand van de ventilatieroosters. Ik ga er vrijdag mee terug naar dealer om hun hier een oordeel over te laten vellen. Heeft misschien iemand dit ook als een meegemaakt en hoe is dit worden opgelost?

Grt,

Chris