Jump to content

Navigatie werkt niet meer na update Gen5 MY19, Help.

Stammy

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben nieuw hier en mijn vrouw in het bezit van een picanto GT versie 3. Bij. 2017.

Ik wilde de navi en systeem updaten echter is dat niet gelukt.

Ik heb de navi updater gebruikt die aanbevolen wordt door kia  Hoe updaten | Officiële website voor navigatie-updates voor Kia Netjes de versie gedownload picanto standaard Gen5 MY19 en op 32Gb SD kaart gezet. De gehele update gaat prima lopen met draaiende motor en hij rond het ook netjes af. Echter nadien heb ik geen kaart meer en blijft het systeem in een loop draaien. 

Als ik op navi klik of map dan gaat krijg ik zwart scherm met een draaien rondje in het midden. en wisseld het scherm van radio naar navi met dat zwarte scherm. Op een zekermoment na 2 keer updaten kreeg ik wel een kaart maar geen navigatie scherm, als je een adres in wil vullen komt het zwarte scherm weer en zit hij weer in deze loop vast. Tevens geen poi's trafic info, maar ook geen "Weer" dat vind ik ook vreemd want dat gaat via de wifi die wel verbonden is.

Ook al total reset gedaan met het kleine knopje naast de volume knop.

Hoe krijg ik dit weer goed?