MikaBalou Posted May 27, 2022 Share Posted May 27, 2022 Als ik Apple Carplay gebruik, dan krijg ik geen geluid op de speakers, noch via de iPhone. Wat ik ook probeer, het lukt mij niet om het geluid hiervan af te spelen. Iemand die weet wat het zou kunnen zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippie777 Posted May 27, 2022 Share Posted May 27, 2022 Geen geluid, als geen enkele applicatie geeft geluid? Dus navigatie niet en muziek niet bijvoorbeeld? Ik heb dit ooit ook eens gehad, met alleen Waze, een reset van de iPhone verhielp dit toen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaBalou Posted May 30, 2022 Author Share Posted May 30, 2022 Het is inmiddels opgelost: Als de iPhone is aangesloten en de navigatie (bijv. Google maps) en je tiky ergens midden in de navigatie op je scherm, dan verschijnt er (kort) een tandwieltje rechtsboven. Daar had ik snel op gedrukt en van daaruit kon ik het geluid van de navigatie instellen. Blijkbaar heb ik ooit de fout gemaakt om tijdens een aanwijzing van de navigatie, het geluid uit te zetten. Probleem dus opgelost en ik ben er weer blij mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts