Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo lezer,

mijn knipperlichten aan de rechterkant blijven branden, zelfs als het contact uit staat. De knipperlicht voor, achter en op de spiegel branden allemaal. 

heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt, of weet iemand waar dit aan kan liggen? Het enige wat er veranderd is aan de auto is de aansluiting voor een trekhaak. Ik ben een Kia rio uit 2011 

Geplaatst

Ik zou beginnen met de trekhaakaanskuiting nakijken.

Is deze electronisch, dus met een kastje ertussen en een aparte voeding, of afgetakt van de bedrading?
Heb je een 7- of een 13-polige aansluiting? En is dat in het laatste geval Jaeger of bijv. West-Con (of zoiets)?

Het lijkt mij dat je permanente spanning ergens kortsluit naar de richtingaanwijzer, dus daar moet je gaan zoeken.
Of laten zoeken, want als je je trekhaak hebt LATEN plaatsen hebben zij IMHO hun werk niet goed gedaan...

• 1 jaar later...
  • 1 jaar later...
Geplaatst
Op 22-12-2023 om 19:09, zei Mario Bouman:

heb nu hetzelfde probleem ,heb geen trekhaak .help!!!!!

Op de auto van mijn dochter ook. Enkel in de winter bij vochtig /regenweer. S ochtends batterij leeg . . . Iemand al opgelost gekregen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...