Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

heeft iemand al het idee opgevat een kia club nederland sticker te laten maken voor je achterraam kun je gelijk zien of iemand lid is als je een kia rijder ziet

groeten hans2601

• Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Ik neem aan dat het dan wel een subtiel stickertje gaat worden, toch?

Ik zag laatst nl. van de Hyundai Forumclub een sticker met een doorsnee van 30 cm, dat vind ik persoonlijk iets teveel van het goede.

Het is maar een idee! Zeker een leuk voorstel.

Geplaatst

De kentekenplaathouder met reclame-uitingen van de garage is het eerste ding wat bij mij meteen van de auto wordt geschroefd. Maar hier moet ik even over nadenken.......:shock:

Geplaatst

Er zijn kentekenplaathouderstickers van de club. Eventjes bij Phillipe navragen hoeveel hij er nog heeft.

Geplaatst
Er zijn kentekenplaathouderstickers van de club. Eventjes bij Phillipe navragen hoeveel hij er nog heeft.

Alex, dat is leuk waarom niet.

Groetjes,

Relena

Geplaatst
De kentekenplaathouder met reclame-uitingen van de garage is het eerste ding wat bij mij meteen van de auto wordt geschroefd. Maar hier moet ik even over nadenken.......:shock:

Heb hier ook zo de pest aan.

Vorig jaar een nieuwe i10 gekocht, uitdrukkelijk gemeld NEUTRALE plaathouder, zat er toch zo'n dealer ding op. DERAF DAT DING.....

In Houten hadden ze het met de Sportage wel begrepen, haha !

Geplaatst

Ben dus niet de enige die daar zo over denkt. Ik moet een strakke auto hebben en eventuele veranderingen aan de auto moeten subtiel gebeuren.

Geplaatst

ik heb bij de kia de originele "www.kia.nl" sticker er nog op zitten. en 2 x plaathouder met dealernaam.

bij de celica heb ik stickers van de club op de zijruitjes en achter een plaathouder met inet adres van de club en voor een zonder tekstrand.

zal dat voor de kiaclub ook wel mooi vinden.

P1000621.jpg

• 2 maanden later...
Geplaatst

Philip, ik heb ook wel interesse voor op de Pride. De kentekenplaathouder blijft gewoon die van m'n werk, want dat vind ik wel mooi, want de reclame is ook een gele band, maar... hij moet op de achterruit komen!

Geplaatst

Een sticker is leuk.

Kentekenplaathouder gaat niet, ik heb er 2 chromen kentekenplaat houders opzitten

Geplaatst

Hoi Philip

Ik wil er ook wel een hebben :-P

Mooier als, DURMI AUTO PURMEREND,

Verneem wel van je wat het kost incl verzending.

Het kan bij de garage z`n voordelen hebben.

Gr, Aart.

Geplaatst
Een sticker is leuk.

Kentekenplaathouder gaat niet, ik heb er 2 chromen kentekenplaat houders opzitten

Jantje vertel eens, je schroeft alle plaatjes van Kia eraf , maar je wilt wel een stikker erop :-(

Dit begrijp ik niet.

Ik vind stikkers op een auto echt zonde, ok op een kentekenplaat kan nog net.

Maar toch

Geplaatst
Jantje vertel eens, je schroeft alle plaatjes van Kia eraf , maar je wilt wel een stikker erop :-(

Dit begrijp ik niet.

Maar toch

Gewoon het hele achterraam beplakke joh ruimte zat..... Was toen ook zo;n actie van de Jumbo kon je nog geld mee verdienen ook..... Misschien er er met KIA ook een dealtje te sluiten?

Geplaatst

Dit begrijp ik niet.

Maar toch

2 subtiele stikkertjes op de achter zijramen vindt ik nog wel mooi, heb ik eigenlijk altijd op al me autos gehad.

Daar gingen ook alle logo's van de auto af ;)

Alleen vroeger waren het stickers van Extreme Driving Force en dat past niet bepaald bij de kia pro'ceed, de motor die erin ligt en mijn huidige rijstijl met de auto :lol:

Geplaatst
2 subtiele stikkertjes op de achter zijramen vindt ik nog wel mooi, heb ik eigenlijk altijd op al me autos gehad.

Daar gingen ook alle logo's van de auto af ;)

Alleen vroeger waren het stickers van Extreme Driving Force en dat past niet bepaald bij de kia pro'ceed, de motor die erin ligt en mijn huidige rijstijl met de auto :lol:

Is er geen mooie KIA slogan, andere merken heb meestal wel een mooie slogan... ik zeg je rijd lekker in een....., the power to suprise.

Nu nog een voor Kia.....

Geplaatst

Mamma Mia, wat rijdt je toch lekker in een Kia......!

Geplaatst

nee, gewoon 2 kleine stickertjes met www.kiaclub.nl is leuk.

Daarna de ramen nog laten blinderen en de rest van de was lijst en tegen de tijd dat hij klaar is ruil ik hem waarschijnlijk alweer in.

Dus kia schiet op, nog paar jaartjes en dan moet er een mooie vervangen voor de ceed staan :mrgreen:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...