Smart Geplaatst 5 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2012 Goed bezig hier......! Quote
bigwade Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Mis ik een instructieboekje van de Sorento 2010 en verder ? Quote
Smart Geplaatst 27 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 November, 2012 Je hebt gelijk, heb ik ook niet gezien! Wie heeft er een digitaal instructieboekje van de Sorento 2010? Quote
Myrom Geplaatst 26 Februari, 2013 Geplaatst 26 Februari, 2013 Misschien heb je hier iets aan.... Wel enkel in het Engels... http://www.kia.ca/pages/owner/ownersmanual.aspx Sent from my iPad using Tapatalk HD 2 Quote
Smart Geplaatst 26 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2013 Dank je Myrom. Dit zouden ze ook voor de Nederlandse gebruikers moeten doen. Quote
xtra40 Geplaatst 26 Februari, 2013 Geplaatst 26 Februari, 2013 jammer dat het boekje van de nieuwe carens er nog niet tussen staat had ik me vast kunnen voor bereiden ;-) Quote
Myrom Geplaatst 26 Februari, 2013 Geplaatst 26 Februari, 2013 Dank je Myrom. Dit zouden ze ook voor de Nederlandse gebruikers moeten doen. Graag gedaan.... Ik begrijp ook niet goed waarom men dit niet in alle talen online zet! KIA zou het zich zelf toch een heel stuk eenvoudiger maken. Maar wij Belgische KIA liefhebbers blijven nog meer op onze honger zitten... Kijk bvb maar eens naar de na-service ivm met mijnkia.nl ..... Dit kennen wij zelfs niet Het zal wel teveel werk zijn om een Belgische service site te maken in de 3 landstalen.... :-> Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Smart Geplaatst 26 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2013 Jullie (de Vlamingen toch?) kunnen het beste met ons integreren..... Quote
Myrom Geplaatst 27 Februari, 2013 Geplaatst 27 Februari, 2013 Jullie (de Vlamingen toch?) kunnen het beste met ons integreren..... Nou leuk zou ik zeggen Sent from my iPad using Tapatalk HD 1 Quote
Smart Geplaatst 27 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2013 De leuke en positieve contacten zijn er al, nu nog de grenzen letterlijk verleggen.... Quote
Smart Geplaatst 2 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 2 Juli, 2013 Even weer onder de aandacht brengen van eenieder....! Nog steeds één van de best bekeken topics op dit forum 'and still counting'. EEN TOPPERTJE TOPIC DUS! Door het aanleveren van één van onderstaande digitale instructieboekjes doe je een ander een groot plezier. Ik zoek nog digitale instructieboekjes in het Nederlands van de volgende modellen: 1. Kia Optima 2. Kia Sorento 2010 3. Kia Carens 2013 4. Pro Cee'd 2013 5. Pro Cee'd GT (iets vergeten?) Wie mag ik binnenkort bedanken, mede names alle forumleden en ver daarbuiten? Oh ja, helaas zijn de cadeautjes opgedroogd. Ik hoop dat dit ook mogelijk is met gesloten beurs.... Quote
Smart Geplaatst 10 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 10 Juli, 2013 Er wordt echt mee gedacht voor de andere forumleden........ Kijk eens op www.mijnkia.nl en download dat PDF instructieboekje nu eens! Ik weet dat er forumleden zijn die bovenstaande gevraagde modellen rijden. Waarom niet zorgen dat iedereen daar gebruik van kan maken? Kom op mensen, we zijn een gezamenlijke community....dacht ik! Quote
Smart Geplaatst 27 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 27 November, 2013 Even weer onder de aandacht brengen.....digitale instructieboekjes zijn echt handig, voor iedereen! Wie heeft er nog een digitaal exemplaar in zijn bezit die nog niet in dit topic (op blad 1) staat vermeld? Het gaat met name om de nieuwste modellen vanaf 2012. Zie ook mijn bericht hierboven. Wij zijn je eeuwig dankbaar, want je doet er niet alleen forumleden een plezier mee, maar de gevulde bibliotheek is ook een naslagwerk voor anderen. Dus.....heb je een digitaal instructieboekje, plaats hem HIER! Quote
Smart Geplaatst 8 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 8 Januari, 2014 Zijn er nog forumleden die bovenstaande instructieboekjes digitaal hebben? Zo ja, laat het ons weten, zodat je iedereen er een plezier mee kan doen. Quote
Nieles Geplaatst 8 Januari, 2014 Geplaatst 8 Januari, 2014 ik zal me zwager is even vragen die rijd een 2013 pro cee'd Quote
Nieles Geplaatst 8 Januari, 2014 Geplaatst 8 Januari, 2014 Heb de vraag er uitgedaan, nu alleen nog even wachten op antwoord. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 24 Maart, 2014 Geplaatst 24 Maart, 2014 helaas niet in het nederlands maar ik kan ze wel allemaal in het engels krijgen mocht daar interesse voor zijn 1 Quote
Sander GT Geplaatst 24 Maart, 2014 Geplaatst 24 Maart, 2014 @Xtra40 Ik heb wel interesse in het Pro Ceed GT instructieboekje. Kan ik me alvast een beetje inlezen. Dat 't Engels is, maakt me niet zo heel veel uit (al is NL natuurlijk wel makkelijker). Als tegenprestatie... zodra ik mijn GT heb, download ik via mijnkia de NL versie. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 24 Maart, 2014 Geplaatst 24 Maart, 2014 ik heb weer te snel geroepen en de gt uitvoering staat er nog niet tussen Quote
bigwade Geplaatst 24 Maart, 2014 Geplaatst 24 Maart, 2014 Kan deze toegevoegd worden aan de forumbieb ? Carens body etc http://tinyurl.com/o9w2due Dank. 1 Quote
Smart Geplaatst 24 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 24 Maart, 2014 Heej, er is weer beweging in dit topic....LEUK! Quote
Sander GT Geplaatst 24 Maart, 2014 Geplaatst 24 Maart, 2014 Maakt niet uit, @xtra40. Maar zodra ik een mijnkia account heb, volgt de NL versie van de GT alsnog! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 26 Maart, 2014 Geplaatst 26 Maart, 2014 ik ben het al een paar dagen aan het proberen maar ik krijg steeds deze melding ???? Request DeniedThe server denied your request because it violated one or more security rules. Please contact support if the problem persists. Quote
Jack_z Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 geen idee of dit van enige waarde is maar ik heb paar digitale instructie boekjes van het net geplukt Kia Soul 2013 Kia sportage 2013 Kia Forte 2014 Kia Optima 2013 Kia Optima Hybride 2013 Kia Rio 2013 wie heeft interesse ? zijn allemaal Pdf docs en te groot om hier te uploaden ow ja en voor de techneuten ook Essential Kia service skills deel 1 en 2 daarmee kan je afstuderen aan de Kia hogeschool 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.