Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

zo net even een hele rits boekjes bij gevoegd wel allemaal in het engels dus als er iemand eentje kan vinden in het nederlands dan graag even door sturen  :wink:  :wink:

• Like 1
Geplaatst

Goed bezig Jack_z én xtra40. Ik hoop dat Jheroen nog wat serverruimte heeft voor al die instructieboekjes....

Zijn ze in het Nederlands mister Jack?

Bedankt2.jpg

Geplaatst

i have to inform you mister Smart they are in dessent plain  english like the queen wants , im verry sorry old chap

Geplaatst

De meesten forumleden appreciëren de Nederlandse versie, maar zolang die er niet zijn, is de Engelse versie ook goed.

Geplaatst

Helemaal goed, dank u, dank u!

Geplaatst

Ik ken jou toch....  logo_kia_eom_1213_zpsfd51a3d2.jpg

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Als ze niet bij de instructieboekjes van de Cee'd op pagina 1 staan in dit topic, dan ben ik bang dat wij ze (nog) niet hebben.

Geplaatst

Hey Smart,

Ja daar had ik al de laatste Cee'd Nederlandstalige handleiding van julliee kunnen downloaden. Erg handig als je in het buitenland woont en 80% van alle auto-termen niet begrijpt. Bedankt! En de Cee'd SW scheelt ook niet zo veel van de gewone Cee'd, dus ik ben al 99% happy dat ik die link kon gebruiken! groetjes!

• Like 3
Geplaatst

Nou, dat lezen wij graag! Veel plezier ermee.

Geplaatst

Ik heb een domme vraag. Bestaan er ook aparte instructieboekjes voor de Cee'd Sportswagon?

Het lijkt mij dat hier geen verschil in moet zitten is de zelfde auto als de gewone cee, d alleen wat langer maar de bediening is exact gekijk

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

Geplaatst

Hey Pimpmaster,

Je hebt gelijk. Een paar extra details. In de nieuwste manuals (2014) hebben ze de Sportswagon gewoon toegevoegd. Op www.kia-hotline.com staan de nieuwste manuals, ook in het nederlands. Het enige is dat het 12 aparte PDF-files zijn, dus ik kan Smart of de Kiaclub geen kopie sturen om eventueel de 2013-versie te vervangen.

Groetjes

Paul

Geplaatst

Het kan alleen als iemand zo aardig is om serverruimte beschikbaar te stellen en deze Pdf-bestanden daarop plaatst. Wie?

Geplaatst

Het kan alleen als iemand zo aardig is om serverruimte beschikbaar stelt en deze Pdf-bestanden daarop plaatst. Wie?

Hey Smart ik heb al alle files naar pimpmaster gestuurd en hij gaat proberen er één PDF-file van te maken

Geplaatst

Hey Smart ik heb al alle files naar pimpmaster gestuurd en hij gaat proberen er één PDF-file van te maken

Toppie, helemaal goed!

• Like 1
Geplaatst

Het kan alleen als iemand zo aardig is om serverruimte beschikbaar stelt en deze Pdf-bestanden daarop plaatst. Wie?

Het is al eerder gevraagd, waar staan de boekjes nu, wie beheert dat en kan dat niet gewoon op de Kiaclub.nl server

Het zou zo handig zijn een forumbieb te hebben met folders, prijzen etc ook van voorgaande jaren.

Maar dan moet er wel een plek zijn op de Kiaclub.nl om dat te stallen.

Kan de beheerder hier misschien even op reageren ?

• Like 2
Geplaatst

Het is al eerder gevraagd, waar staan de boekjes nu, wie beheert dat en kan dat niet gewoon op de Kiaclub.nl server

Het zou zo handig zijn een forumbieb te hebben met folders, prijzen etc ook van voorgaande jaren.

Maar dan moet er wel een plek zijn op de Kiaclub.nl om dat te stallen.

Kan de beheerder hier misschien even op reageren ?

Bigwade kijk op het allereerste berichtje van dit topic

Geplaatst

Bigwade kijk op het allereerste berichtje van dit topic

JaJa, Smart en Xtra40 ken ik natuurlijk maar de info staat versnipperd op verschillende servers en dropbox accounts.

Er staan handboeken bij mij, een deel staat bij Xtra40 enzovoort.

Dat moet anders, vandaar.

• Like 1
Geplaatst

heb er 1 bestand van gemaakt en de link geplaatst op de eerste pagina dus iedereen kan er gebruik van maken  :online2long:  :online2long:

• Like 2
Geplaatst

Goed bezig heer xtra40!

Ik ben het eens met bigwade dat de instructieboekjes op één plek verzameld worden,

zodat er een waarborg is voor continuïteit van deze waardevolle informatie.

Mag ik Jheroen vragen of hij serverruimte beschikbaar heeft hiervoor?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...