xtra40 Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 zo net even een hele rits boekjes bij gevoegd wel allemaal in het engels dus als er iemand eentje kan vinden in het nederlands dan graag even door sturen 1 Quote
Smart Geplaatst 31 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2014 Goed bezig Jack_z én xtra40. Ik hoop dat Jheroen nog wat serverruimte heeft voor al die instructieboekjes.... Zijn ze in het Nederlands mister Jack? Quote
Jack_z Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 i have to inform you mister Smart they are in dessent plain english like the queen wants , im verry sorry old chap Quote
xtra40 Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 ze staan op mijn drobbox dus zijn ook daar te downloaden via die link 1 Quote
Smart Geplaatst 31 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2014 De meesten forumleden appreciëren de Nederlandse versie, maar zolang die er niet zijn, is de Engelse versie ook goed. Quote
xtra40 Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 daarom maar zodra de nederlandse versies er zijn kunnen de engelse meteen vervangen worden lijkt mij Quote
Smart Geplaatst 31 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2014 Helemaal goed, dank u, dank u! Quote
Paul Stassen Geplaatst 12 April, 2014 Geplaatst 12 April, 2014 Ik heb een domme vraag. Bestaan er ook aparte instructieboekjes voor de Cee'd Sportswagon? Quote
Smart Geplaatst 12 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 12 April, 2014 Als ze niet bij de instructieboekjes van de Cee'd op pagina 1 staan in dit topic, dan ben ik bang dat wij ze (nog) niet hebben. Quote
Paul Stassen Geplaatst 12 April, 2014 Geplaatst 12 April, 2014 Hey Smart, Ja daar had ik al de laatste Cee'd Nederlandstalige handleiding van julliee kunnen downloaden. Erg handig als je in het buitenland woont en 80% van alle auto-termen niet begrijpt. Bedankt! En de Cee'd SW scheelt ook niet zo veel van de gewone Cee'd, dus ik ben al 99% happy dat ik die link kon gebruiken! groetjes! 3 Quote
Smart Geplaatst 12 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 12 April, 2014 Nou, dat lezen wij graag! Veel plezier ermee. Quote
xtra40 Geplaatst 13 April, 2014 Geplaatst 13 April, 2014 Ik heb een domme vraag. Bestaan er ook aparte instructieboekjes voor de Cee'd Sportswagon? Het lijkt mij dat hier geen verschil in moet zitten is de zelfde auto als de gewone cee, d alleen wat langer maar de bediening is exact gekijk Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk Quote
Paul Stassen Geplaatst 13 April, 2014 Geplaatst 13 April, 2014 Hey Pimpmaster, Je hebt gelijk. Een paar extra details. In de nieuwste manuals (2014) hebben ze de Sportswagon gewoon toegevoegd. Op www.kia-hotline.com staan de nieuwste manuals, ook in het nederlands. Het enige is dat het 12 aparte PDF-files zijn, dus ik kan Smart of de Kiaclub geen kopie sturen om eventueel de 2013-versie te vervangen. Groetjes Paul Quote
Smart Geplaatst 13 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2014 Het kan alleen als iemand zo aardig is om serverruimte beschikbaar te stellen en deze Pdf-bestanden daarop plaatst. Wie? Quote
Paul Stassen Geplaatst 13 April, 2014 Geplaatst 13 April, 2014 Het kan alleen als iemand zo aardig is om serverruimte beschikbaar stelt en deze Pdf-bestanden daarop plaatst. Wie? Hey Smart ik heb al alle files naar pimpmaster gestuurd en hij gaat proberen er één PDF-file van te maken Quote
Smart Geplaatst 13 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2014 Hey Smart ik heb al alle files naar pimpmaster gestuurd en hij gaat proberen er één PDF-file van te maken Toppie, helemaal goed! 1 Quote
bigwade Geplaatst 13 April, 2014 Geplaatst 13 April, 2014 Het kan alleen als iemand zo aardig is om serverruimte beschikbaar stelt en deze Pdf-bestanden daarop plaatst. Wie? Het is al eerder gevraagd, waar staan de boekjes nu, wie beheert dat en kan dat niet gewoon op de Kiaclub.nl server Het zou zo handig zijn een forumbieb te hebben met folders, prijzen etc ook van voorgaande jaren. Maar dan moet er wel een plek zijn op de Kiaclub.nl om dat te stallen. Kan de beheerder hier misschien even op reageren ? 2 Quote
Paul Stassen Geplaatst 13 April, 2014 Geplaatst 13 April, 2014 Het is al eerder gevraagd, waar staan de boekjes nu, wie beheert dat en kan dat niet gewoon op de Kiaclub.nl server Het zou zo handig zijn een forumbieb te hebben met folders, prijzen etc ook van voorgaande jaren. Maar dan moet er wel een plek zijn op de Kiaclub.nl om dat te stallen. Kan de beheerder hier misschien even op reageren ? Bigwade kijk op het allereerste berichtje van dit topic Quote
bigwade Geplaatst 13 April, 2014 Geplaatst 13 April, 2014 Bigwade kijk op het allereerste berichtje van dit topic JaJa, Smart en Xtra40 ken ik natuurlijk maar de info staat versnipperd op verschillende servers en dropbox accounts. Er staan handboeken bij mij, een deel staat bij Xtra40 enzovoort. Dat moet anders, vandaar. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 13 April, 2014 Geplaatst 13 April, 2014 Hey Smart ik heb al alle files naar pimpmaster gestuurd en hij gaat proberen er één PDF-file van te maken heb er 1 bestand van gemaakt en de link geplaatst op de eerste pagina dus iedereen kan er gebruik van maken 2 Quote
Smart Geplaatst 13 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2014 Goed bezig heer xtra40! Ik ben het eens met bigwade dat de instructieboekjes op één plek verzameld worden, zodat er een waarborg is voor continuïteit van deze waardevolle informatie. Mag ik Jheroen vragen of hij serverruimte beschikbaar heeft hiervoor? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.